site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
विचार
Nabil BankNabil Bank
Sarbottam CementSarbottam Cement
तीन दशकमा पनि मैले नचिनेको अमेरिका

बधाई छ जो बाइडन र कमला ह्यारिसलाई ! चार वर्षको ट्रम्पको शासनकालको पीडालाई नोभेम्बर ३ को चुनावको नतिजा नआउन्जेलको सम्मको चार पाँच दिनको पर्र्खाइले थप असहय बनाएको थियो । अमेरिकामा मात्र होइन साधारण नेपालीदेखि विश्व नै अमेरिकाको नयाँ नेतृत्वको पर्खाइमा थियो । यद्यपि, ट्रम्पले हार स्वीकार गरेर विश्वको शक्तिशाली देशको प्रजातान्त्रिक अभ्यासको उदारहण बन्नुको साटो आफ्नो गलत चरित्र देखाउँदै छन् । अहिले उनको व्यवहारले झन् प्रस्ट बनाएको छ किन सबैजना ट्रम्पको बहिर्गमनका लागि आतुर थिए भनेर ।

अमेरिकामा भेदभाव 

युरोपियनहरूले रैथाने अमेरिकनको हिंसात्मक दमन गरेर जमिन खोसेपछि नै अमेरिकी माटोमा भेदभावको जन्म भएको हो । अनि १७ औँ शताब्दीको सुरूदेखि अफ्रिकाबाट दासहरू ल्याएर उपनिवेशवादको विस्तारसँगै विभेद र असमान समाजको निर्माण भएको हो । एकातिर आजको संयुक्त राज्य अमेरिकाले आप्रवासीहरूले स्थापना गरेको इतिहास बोकेको छ भने अर्कोतिर स्थापनाकालदेखि नै विभेदी समाज सुरु गरेको तितो सत्य पनि छ । सन् १७७६ मा स्वतन्त्रताको घोषणाको दस्ताबेजले सबै नागरिकलाई समान अधिकारको कुरा गरे पनि अफ्रिकी र दासहरूलाई त्यो समान अधिकार प्रदान गरेको थिएन । सन् १८६५ मा मात्र दासहरूले संवैधानिकरूपमा दासप्रथाबाट उन्मुक्ति पाए । व्यवहारमा भने अर्को सय वर्षसम्म विभिन्न अधिकारबाट वञ्चित नै रहे । अश्वेत पुरूषहरूले १८६० को दशकमै मताधिकार पाए पनि सबै राज्यहरूमा भने १९५० र ६० को दशकमा मार्टिन लुथर किङलगायतको अगुवाइमा भएको अल्पसंख्यक नागरिकको अधिकार अभियानपछि मात्र अधिकार स्थापित भयो । अनिमात्र मताधिकार पूर्ण तवरले सुरक्षित गर्नुका साथै श्वेत र अश्वेतलाई भिन्न स्कूलको व्यवस्था, अन्तरजातीय वैवाहिक सम्बन्धको प्रतिबन्ध, सार्वजनिक यातायात सेवामा भेदभाव, रेस्टुराँमा हुने विभेदको अन्त्य भयो ।  

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

अमेरिकामा जातीय भेदभावको मामलामा अफ्रिकन अमेरिकनको अनुभव नै सबै सामाजिक विभेदको आधिकारिक वर्णनका रूपमा लिइन्छ । उनीहरुको दासत्व अनि सयौं वर्ष सहेको पीडा र हिंसाको इतिहासले अमेरिकी समाजमा गहिरो जरा हालेको भेदभावको यथार्थ चित्रण गर्छ । तर, जातीय भेदभाव सुरूदेखि नै सबै अश्वेत समुदायले भोगेको हो । पहिला त अमेरिकाकै आदिवासीले हिंसा सहे, त्यसपछि चिनियाँ र जापानी मूलका बासिन्दाले पनि भेदभाव तथा सामाजिक असमानताको पीडा भोगे । इसं २००१ सेप्टेम्बर ११ को घटनापछि अमेरिकाको मानसपटलमा मुस्लिम समुदायतर्फ बेग्लै धारणा बन्यो । बुझ्नेले त्यो उग्र आतंकवादको काममात्र हो भनेर बुझे पनि ससामान्य अमेरिकी समाजमा उनीहरुको तिरस्कार गर्ने ‘लाइसेन्स’ मिल्यो । यही निहुँमा इराक, अफगानिस्तानमा आक्रमण गरियो र त्यो लडाइँ आजसम्म जारी नै छ ।

पछिल्लो समय अमेरिकाको दक्षिण सिमानाबाट गैरकानुनी तरिकाले छिर्नेहरूको विरोधमा सामाजिक तथा राजनीतिको विवादको विषय बन्यो । खासगरी मेक्सिकनहरूको विरुद्ध लक्षित यो कार्य रिपब्लिकन पार्टीका उग्रकट्टरपन्थी र आप्रवासीहरूको विरोधीहरूको लागि राजनीति र कूटनीतिक अडानको विषय नै बन्यो । 

Global Ime bank

अमेरिका त गोरो वर्ण हुनेको मात्र पो हो जस्तो लाग्छ । किनभने उनीहरुको जातीय पहिचानमा मात्र संयोजक चिह्न प्रयोग हुँदैन । अरु सबै जाति पुरानै भए पनि अफ्रिकन —अमेरिकन, नेपाली—अमेरिकन, अनि हुँदा हुँदा त्यहाँका रैथाने भूमिपुत्रलाई पनि नेटिभ —अमेरिकन रे ! अजबको संसार ! 

विगत ५०—६० वर्षमा सामाजिक असहिष्णुता कानुनीरूपमा क्रमशः अन्त्य हुँदै गए पनि समाजमा वर्षौंदेखि चलिआएको सामाजिक मूल्यमान्यता व्यवहार र मानसिकतामा परिवर्तन हुन समय लाग्दो रहेछ । अल्पसंख्यकले आफनो अधिकार र समानता खोज्छन र परिवर्तनको हतारमा हुन्छन भने बहुसंख्यकले सधँै समाजलाई आफ्नो मुट्ठीमा राख्न चाहन्छन् ।

यस्तो इतिहास हुँदाहुँदै पनि अमेरिकामा सधैँ सबैले एक किसिमको आतिथ्य महसुस गर्छन् । नभए किन अमेरिकी समाजले आफूलाई गर्वका साथ आप्रवासीहरूको देश भनेर चिनाउँथ्यो र? अनि किन विश्वका सबै राष्ट्रका नागरिक कानुनी, गैरकानूनी उपाय अपनाएर पनि त्यहाँ पुग्न मरिहत्ते गर्थे ? हो यो आप्रवासीले बनेको समाज भए पनि जातीय विभेद र संस्थागत भेदभावरहित समाज र बाहिरबाट कल्पना गरेको स्वर्ग कै एक अंस पनि होईन । यो समाजमा पनि विश्वका अरू सबै समाजमा हुनेजस्तै गुण र अवगुण निस्चय पनि छ ।

अमेरिकी समाजमा एक अश्वेत नेपाली  

अमेरिकामा मेरो जीवनको तीन दशक बितेको छ । सन् १९८५ देखि आजसम्म आउँदा सातौं राष्ट्रपतिको कार्यकाल सुरू हुनलागेको छ । त्यहाँको माटोले मेरो दुःख, सुख, हाँसो, आँसु, सफलता, अनि असफलता सबैमा साथ दिएको छ । अठार वर्षको उमेरमा अमेरिका छिर्दा म पनि बढो उत्साह लिएर छिरेको  थिएँ । कतै सबै अमेरिका हलीवुडमा चित्रण गरिएको फिल्म नै हो कि जस्तो लाग्थ्यो । पढेको, सुनेको, र टेलिभिजनमा देखेको अमेरिका भन्दा केही हदमा मध्यपस्चिम अमेरिकाको इन्डियाना राज्य अवश्य नै भिन्न थियो । कलेजमा विभिन्न राष्ट्र र राज्यका भिन्दाभिन्दै जात, रंग, धर्मका विद्यार्थीको उपस्थिति थियो । हुन त म बुढानीलकन्ठ स्कुल, अनि त्यसपछि बैंककमा अमेरिकन हाइस्कुलमै पढेर गएको हुँदा भिन्न रहनसहन, जात, धर्म वा अरु सामाजिक भिन्नताले फरक नपर्ने बरु सहजै  घुलमिल गर्ने क्षमता ममा थियो । त्यसैले अमेरिकी समाज र कलेजको जीवन मैले सजिलै आत्मसात् गरे । 

असीको दशकमा अमेरिकामा नेपालीको संख्या धेरै कम थियो । म रहेको सहरमा त झन् शून्य प्रायः । त्यसैले कलेजको डोर्मिटोरीमा अमेरिकाकै विभिन्न राज्यदेखि विश्वका कतिपय देशका विभिन्न जात, धर्म, वर्णका विद्यार्थीहरूसँग बिताइयो । संख्यात्मक हिसाबले श्वेत वर्णका साथीहरू धेरै भएकाले र आफ्नो समुदायको अभावमा मेरो घुलमिल र  संगत अमेरिकन खासगरी गोरा वर्णका सँग नै थियो । उनीहरुको चाडबाडदेखि अन्य कार्यक्रममा सम्मिलित हुन्थेँ । यी सबै संसर्गले मेरो अमेरिकन समाज र संस्कृतिको राम्रो नराम्रो दुवै पक्षसँग पहिचान भयो । 

अमेरिकनहरूको भूगोलको ज्ञान त हास्यास्पद नै छ । विश्वको शक्तिशाली देश भनेर सबैले मानेपछि उनीहरुको संसार आफ्नै ५० राज्यमै सीमित थियो र अझै छ । एकपल्ट एकजना न्यु योर्कको सहपाठीले नेपाल भनेको पेन्सलभनियामा होइन भनेर सोधेको कहिल्यै बिर्सन्न । त्यसै बेलादेखि मैले मनमनै अठोट गरेँ — मौका मिलेसम्म नेपाल चिनाएर छोड्छुु । मेरा साथीहरूको संजालमा नेपाल नचिन्ने कोही रहेनन् । अनि पछि कलेजमा पढाउँदा नेपाल बारे नजानी कुनै विद्यार्थी उम्केन ।

अमेरिकी समाजमा विद्यमान विभेदकारी सोचसँग परिचित भए पनि मैले संगत गर्ने साथीहरूको जातीय विविधताप्रति संवेदनशीलताको कमी र अज्ञानलाई उनीहरुको सरलता भन्दा गहिरिएर भने धेरै समयसम्म हेरिन । सायद, त्यो मेरो आफ्नै उमेरको अपरिपक्वता वा सरलता थियो । एउटा कुरा चाहि प्रस्ट थियो — मेरा श्वेत वर्णका साथीहरूको दिमागमा असहिष्णुता र भेदभावको पनि तह थियो । म अश्वेत तर एसियन मूलको व्यक्ति भएकै कारण बेलाबखत ‘तर, तिमी त कालो जातको होइन नि’ भनेर  उनीहरूको संगतका लागि ‘योग्य’  बनाउँथे मेरो अश्वेतपनलाई । त्यो सहज स्वीकार गर्नु त्यस बेलाको समाजमा विवादरहित मिसिने आकांक्षा थियो सायद ।

समयको परिवर्तन र नयाँ पुस्ताको अगमनसँगै अमेरिकी सामाजिक मूल्यमान्यता पनि उदार र समावेशी पनि हुँदैगयो तर पूरै निर्मूल भएको भ्रम भने कसैलाई पनि थिएन । कानुनी घेरामा बाँधिने डरले समाज सुसंस्कृत हुनथालेको थियो । हाकाहाकी हुने विभेद र असमानता, जातीय, धार्मिक असहिष्णुता औपचारिक र अनौपचारिक व्यवहारमा कमसेकम बाहिरबाट हेर्दा देखिँदैन थियो । यदाकदा केही समूहको अभिव्यक्तिमा नीतिगत र राजनीतिक सवालमा घुमाइफिराई छनक भने पाइन्थ्यो । खुलमखुला अश्वेत जाति, आप्रवासी, धार्मिक विभेदजन्य अभिव्यक्ति भने उग्रजातीवादको नारा र क्रियाकलापमा सीमित छ भनेर बुझिन्थ्यो । भेदभावको जग गहिरिएर समाजको संरचनाहरूमा संस्थागत भइसकेकाले नागरिक अधिकारका अभियन्ता र प्रगतिशील विचारका राजनीतिज्ञहरू सुधार गर्न निरन्तर लागिरहेका थिए ।

एक्काइसाैँ शताब्दीमा खुट्टा टेकेपछि बल्ल आप्रवासीको भूमि भनेर चिनिएको समाज वास्तवमा समावेशी र भेदभाव रहित हुने बाटोमा लागेजस्तो लाग्थ्यो । जातिगतका साथै समलिंगीहरूको हकहितको र अन्य सामाजिक मामलाहरूमा पनि अमेरिका उदार देखिन थालेको थियो । तर, सेप्टेम्बर ११को घटनाले केही हदसम्म पछाडि धकेली दियो ।

ट्रम्पको उदय 

दुर्भाग्य, डनल्ड ट्रम्पको राजनीतिक उदय सबै सामाजिक प्रगतिको उल्टो दिशामा बहने प्रतिगामीहरूलाई साथ लिएर भयो । सुरूमा रिपब्लिकन पार्टीकाले नै उनको आकांक्षालाई हल्का रूपमा लिए । तर, सबैलाई छक्क पार्दै ट्रम्प राष्ट्रपतिको उम्मेदवार भएर जीते पनि । सर्वसाधारणदेखि राजनीतिज्ञसम्म चुनावका बेला मुख बन्द गर्दै ट्रम्पजस्तो अपरिपक्व व्यक्तिलाई राष्ट्रपतिको गरिमामय पदमा जनताले जिताउँदैनन् भनेर ढुक्क भए । तर अमेरिकी जनताको भित्री मन बेग्लै रहेछ । अनि विज्ञहरूका अनुमानलाई विफल बनाउँदै चुनावी नतिजाले ट्रम्पलाई सर्वसाधारण अमेरिकनहरूको समर्थन रहेको देखाइदियो । अर्थात् न ट्रम्प झुक्किएर राष्ट्रपती बनेका थिए न श्वेत उग्रकट्टरपन्थीहरूको समर्थनले मात्र सफल भएका थिए । विश्लेषकहरूका अनुसार कसैले राजनीतिक पृष्ठभूमिभन्दा बाहिरको व्यक्तिले देश चलाएको हेर्न मन लागेर मत दिए त कसैले हिलरी क्लिन्टनलाई मन नपराएर दिए । र, धेरैले ट्रम्पको व्यापारिक पृष्ठभूमिले देशको अर्थतन्त्रलाई सकारात्मक गति दिन्छ कि भन्ठाने । अनि कतिले ८ वर्षको अश्वेत राष्ट्रपतिको शासनप्रति विरोध जनाउन ट्रम्पलाई मत दिए । हुन पनि बाराक ओबामाको कार्यकालमा ट्रम्प ओबामा अमेरिकामा जन्मेका होइनन् भन्ने भ्रम सञ्चार माध्यममा चर्चा गर्नेमध्येका नाइके थिए ।

यथार्थमा ट्रम्प व्यापारिक पृष्ठभूमिमा लुकेका उग्रकट्टरपन्थी र जातिवादी व्यक्ति रहेछन् । उनको २०—२५ वर्षको सार्वजनिक जीवनदेखि राजनीतिमा होम्मिने बेलासम्मका अभिव्यक्तिले ट्रम्पको विभेदवादी सोचको संकेत नगरेका थिएनन् । उनी श्वेत समुदायका स्खलित हुँदै गएको शक्तिको लागि ‘मसिहा’ बन्नपुगेका रहेछन् । वास्तवमा ट्रम्प एक जना ‘विध्वंशकारी’का रूपमा अमेरिकाको राजनीतिमा उत्रिएर वासिङटनको दशकौंदेखि चलेको राजनीतिक यथास्थितिलाई भताभुङ्ग पार्ने मनःस्थितिमा अगाडि बढेका रहेछन् । चाही नचाही विश्वले शक्तिशाली राष्ट्रको राष्ट्रपतिको हैसियतले उनलाई अंगालनु परेको थियो । देशभित्र उनको साथ नभए आफ्नै हैसियत नरहने ठानेर रिपब्लिकन राजनीतिज्ञहरू  ट्रम्पको पुच्छर समातेर राजनीतिको बैतरणी पार गर्न तयार भए । तर ट्रम्पको एकपछि अर्कों निर्णयले राष्ट्रिय र अन्तर्राष्ट्रिय जगतमा आफू त खिसीको पात्र भए नै उनले राष्ट्रलाई नै विश्वको नेतृत्व पंक्तिमा कमजोर बनाए । अनि रिपब्लिकनहरूलाई आफ्नै पार्टीको राष्ट्रपति पनि बेलाबेलामा निल्नु न ओकल्नु भयो । तर, देखाउनको लागि भए पनि ट्रम्पको समर्थन गरेर बसे । राष्ट्रिय स्तरका पुराना राजनीतिज्ञ ट्रम्पको चर्तिकलाको मुकदर्शक हुनु नै उनलाई हौसला दिएजस्तो भयो । अमेरिकाको जातीय, धार्मिक, सामाजिक अल्पसंख्यकलाई भने ट्रम्प कार्यकाल निराशजनक रह्यो ।

ट्रम्पको राजनीतिक उदयले अमेरिकाले दशकौं अगाडिदेखि फेर्न थालेको काँचुली त्यागेर पुरानै झलक देखाउन थाल्यो । जातीय भेदभावका पक्षधर उग्रश्वेत समुदाय नेपथ्यबाट बाहिर निस्केर बोल्न थाले । त्यसको विरोध गर्नु वा तिनीहरूमाथि कारबाही गर्नुको साटो ह्वाइट हाउस नै उनीहरूको शक्तिको स्रोत र समर्थक हुन पुग्यो । म र मजस्ता अश्वेत र आप्रवासीले अमेरिकालाई आफनो घर अनि आफ्नै समाज झैँ ढुक्कसँग आत्मसात गरेका थियौँ । हामीलाई ट्रम्पको चुनावी दौडको नारा नै घोच्ने थियो । उनको जित पश्चातको नीति र अभिव्यक्ति त झन् घाउमा नुनखुरसानी छर्केजस्तो रह्यो । जुन शैलीले ट्रम्पले राज्य गरे त्यसले देशका अश्वेत, आप्रवासी, मुस्लिम समुदायलाई सधैँ भय र त्राशमा खुम्चिएर जीवनयापन गर्न बाध्य बनायो । 

बाइडन र ह्यरिसको जित र अमेरिकी राजनीतिमा नयाँ मोड 

राष्ट्रपति ट्रम्पले कार्यकालको अन्त्यसम्म आफ्नै पार्टीका पुराना नेतादेखि मतदातासम्मलाई कति धेरै चिढाएका रहेछन् भने उनीहरुले खुलेआम प्रतिद्वन्दी जो बाइडनलाई समर्थन जनाए । डेमोक्रेट पार्टीले ट्रम्पको आप्रवासी, महिला तथा अन्य जातीय र धार्मिक अल्पसंख्यक नागरिकहरूको विरोधमा दिएका अभिव्यक्तिलगायत सम्पन्न वर्गलाई मात्र फाइदा हुने आर्थिक नीतिलाई चुनावी मुद्दा बनाइयो । तैपनि, विज्ञहरूले डेमोक्य्राट पार्टी राष्ट्रपतिदेखि स्थानीय निकायसम्म सजिलै विजयी हुने अनुमान गरेजस्तो परिणाम नोभेम्बर ३ को चुनावमा आएन । राष्ट्रपति पदमा बाइडनले सजिलै जिते पनि उनले पार्टीले सिनेटदेखि स्थानीय निकायमा भने सोचेजस्तो जित हासिल गर्न सकेन ।

बाइडनले ट्रम्पलाई झन्डै साठी लाखको ऐतिहासिक मतान्तरले जिते भने ट्रम्पले पनि २०१६ भन्दा झन्डै १ करोड बढी मत ल्याएर पनि चकित तुल्याएका छन् । एकातिर बाइडन र उनको उपराष्ट्रपतिमा जमैकन र दक्षिण एसियाली मूलको अश्वेत जातको प्रगतिशील विचारधारा बोकेकी महिला कमला ह्यारिसको जितले समाजको संरचनामा आएको परिवर्तनको संकेत गर्दै एकपल्ट फेरि अमेरिकी राजनीतिमा नयाँ उत्साहजनक मोड लिएको छ । अर्कोतिर पूर्वराष्ट्रपति ओबामाले हालै एउटा अन्तर्वार्तामा ट्रम्पले पाएको मतले अमेरिकन समाज अझै कति विभाजित छ भन्ने संकेत गर्छ भनेर चिन्ता व्यक्त गरेका थिए । 

जे भए पनि बाइडनलाई जिताउन यसपटक २०१६ का ट्रम्पका मतदाताको सहयोग मिल्यो । त्यसैगरी ट्रम्पलाई पनि ७ करोडभन्दा बढी मत ल्याउनुको कारण केही मतदाता डेमोक्य्राटलाई छोडेर रिपब्लिकनतर्फ लागेको पनि तथ्यांकले देखाएको छ । मूलतः श्वेत मतदाताको मत परिवर्तनले नै बाइडनले जितेका हुन् । विसं २०१६ मा ट्रम्पलाई भोट दिएका ६५ वर्षभन्दा माथिका वृद्धहरूले एक लाख डलरभन्दा कम आय  भएकाले, उच्चशिक्षा हासिल गरेका र नगरेका श्वेत महिला र पुरुष दुवैले सबै यसपटक बाइडनतर्फ ढलकिएको तथ्यांकले देखाएको छ । 

आज मलाई बाइडनको जितले दिएको हर्षभन्दा यो तीन दशक आफूले आत्मसात गरेको अमेरिकी समाजबाट ट्रम्पले फेरि पाएका मतको संख्याले दुखी तुल्याएको छ । सन् २०१६ को जितका लागि शंका सुविधा दिए पनि यो वर्ष ट्रम्पले पाएको मतसंख्याको कारण बुझ्न मलाई कठिन भइरहेको छ । फलस्वरूप म तीन दशकका साथी र सम्पूर्ण चिनजानका व्यक्तिको सूची आफनो दिमागमा घुमाइरहेको छु । अनि शंकाको दृष्टिले तिनका व्यक्तित्वलाई चिरफार गरिरहेकोछु । तीमध्ये ककसले ट्रम्पलाई भोट दिए होला ? किन दिए होला ? के आज उनीहरुको मप्रतिको दृष्टिकोण पनि मैले भेटेको बेला भन्दा फरक भयो होला ? कतै उनीहरुको मप्रतिको दृष्टि ट्रम्पको जस्तै अभिव्यक्ति सधैँ उस्तै थियो तर ठाडै प्रकट गर्नबाट उनीहरुलाई समाजको मूल्य मान्यताले रोकेको थियो? यस्तो सोचले मेरो मानसपटल भरिएको छ । एउटा भनाइ छ —‘चोर्नेलाई एक पाप, हराउनेलाई सय पाप’ । मेरा चिनजानमा पनि एकाध छन् होला विभेदी र जातीय विभेदको भावना राख्ने । तर, मैले मेरा सारा साथीभाइलाई शंकाको दृष्टिले हेरेर सायद आफैँले पाप बोकिराखेको छु ।

ट्रम्पलाई सन् २०१६ भन्दा अझ बढी भोट दिलाउन अर्को आश्चर्य र निराशजनक तथ्यांक पनि छ । चार वर्षअगाडिको दाँजोमा  यसपल्ल्ट खासगरी दक्षिण अमेरिकी मूल र अन्य ल्याटिनो समुदायको मतका साथै अफ्रिकन अमेरिकनहरूको मतसंख्या पनि ट्रम्पलाई बढेको छ । साथै नेपालीलगायत अन्य दक्षिण एसियाली र दक्षिण पूर्वी एसियाली मूलका मतदाता पनि ट्रम्प पक्षमा प्रशस्तै छन् । कसरी आफ्नो जात, वर्ण, धर्मलाई रातदिन हियाउने, आफना उग्रकट्टरपन्थी समर्थकलाई उक्साएर विभेदकारी अभिव्यक्ति र व्यवहारलाई बढावा दिने व्यक्तिलाई समर्थन गर्ने ? कसरी आफूजस्तै अमेरिकन सपनाको खोजीमा जानेलाई मनपरी भनेको सुनीसुनी पनि समर्थन गर्ने ? के नगरिकता फेर्दैमा आफ्नो इमान, नैतिकता र स्वाभिमान पनि छाड्नुपर्छ र ? यो मैले कहिल्यै बुझ्ने छैन र तिनीहरूप्रति मेरो सहानुभूति पनि रहनेछैन । 

वास्तवमा मैले अमेरिका चिनेको रहेनछु । मैले श्वेत अमेरिकालाई चिनेको रहेनछु भने आप्रवासी भएर गएका नयाँ अश्वेत अमेरिकीलाई त झनै चिनेको रहेनछु । (समाजशास्त्री )  

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शुक्रबार, मंसिर १२, २०७७  ०८:२२
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC