site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
सम्पादकीय
Nabil BankNabil Bank
Sarbottam CementSarbottam Cement
Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia
Global Ime bank

कविवर माधवप्रसाद घिमिरेसँगै नेपाली साहित्यको एउटा काल र प्रवृत्तिको पनि अन्त्य भएको छ । नेपाली साहित्यको इतिहासमा ‘आधुनिक काल’ भनिएको कालखण्डको आरम्भमै चम्किएका कविवर घिमिरे एक सय एक वर्ष बाँचेर अस्ताए । कविवर घिमिरेले नेपालीमा कविता देख्न थाल्दा लक्ष्मीप्रसाद देवकोटा, लेखनाथ पौड्याल, बालकृष्ण सम, सिद्धिचरण श्रेष्ठहरू नामचलेका कवि थिए । यिनीहरूको बीचमा विद्रोह नगरेरै अलग पहिचान बनाउन सक्नु कविवर घिमिरेको विशेषता थियो । विषय छनोटका दृष्टिमा घिमिरे पूरै स्वच्छन्दतावादी (रोमान्टिक) छन् । शैलीका दृष्टिमा भने चरम परिस्कारवादी देखिन्छन् । साहित्यका यी दुई धाराको अनुपम संम्मिश्रण कविवर घिमिरेले नेपाली साहित्यलाई दिएका छन् । अत्याधुनिक कुनै प्रवृत्ति वा वादको आग्रह दृष्टिबाट जस्तो देखिए पनि माधवप्रसाद घिमिरेले नेपाली साहित्यको सिंगो धाराको प्रतिनिधित्व गर्छन् ।

कविवर घिमिरेले छन्दमा मात्र लेखे । लोक र शास्त्रीय छन्दमा लेखिएका उनका कविता मीठा गीतजस्ता छन् भने उनले लोक र आधुनिक भाकामा लेखेका गीतहरू प्राञ्जल काव्यात्मक छन् । यस्तो कौशल उनका पूर्ववर्ती देवकोटा, पौड्याल र सम, समकालीन गोपालप्रसाद रिमाल, सिद्धिचरण श्रेष्ठ कसैमा पनि देखिँदैन । देवकोटा आफ्ना भाव प्रवाहको वेग थाम्नै असमर्थ छन् । परिस्कार त उनका लागि व्यर्थको अल्झो हो । पौड्याल शैली र प्रवृत्ति दुवैमा शास्त्रीयतावादको घेराभित्रै छन् । यद्यपि, परम्परागत स्वच्छन्दतावाद नेपाली कविहरू सबैको साझा प्रवृत्ति हो । समको शैली शास्त्रीय भए पनि प्रयोगवादी छ । दर्शनमा कविता कि कवितामा दर्शन पाठन अलमलिन्छ । राजनीतिक चेतनाले काव्य र साहित्यलाई थिचेको छ रिमाल र श्रेष्ठहरूमा । कविवर घिमिरे यी सबैभन्दा फरक छन् । देवकोटा, पौड्याल र सममात्र हैन श्रेष्ठ र रिमाल पनि घिमिरेभन्दा कतिपय पक्षमा उत्कृष्ट छन् । तर, काव्यात्मकतामा भने घिमिरे बेजोड छन् । 

माधवप्रसाद घिमिरेलाई चिनाउने सरकारले दिएका पदविहरू पक्कै होइनन् । उनको कीर्ति त उनैका कृति हुन् । ‘राष्ट्रकवि’ नभनिएकै भए पनि कविवर घिमिरेको नेपाली साहित्यमा र नेपालीका मनमा पनि यही स्थान र सम्मान पाउने थिए । उनका कालजयी गीत र कविता नेपाली माटो र मुटुका अभिव्यक्ति हुन् । यसैले कविवर घिमिरे नेपाली जनताका कवि भएका हुन् । गद्य कविता रुचाउनेले कविवर घिमिरेका कविताको स्वाद थाहा नपाएका हुनसक्छन् । तर, रुचाउनेहरूले भने उनका कवितामा आफ्ना आँसु र हाँसो दुवै पाउँछन् । नारामा रमाउनेहरू रमाउँदै गरून् साहित्य स्वान्तः सुखाय ठान्न त पाइन्छ नै । ‘दिनहुँ केही नयाँ सिर्जनामा’ र ‘सिर्जनाको सोखमा आफैँलाई बिर्सनुमा’ ‘सच्चा सुख’ देख्ने कविप्रति हार्दिक श्रद्धाञ्जली !

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बुधबार, भदौ ३, २०७७  १३:१४
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
कतारका अमिर थानीसँगको अपेक्षा
कतारका अमिर थानीसँगको अपेक्षा
ICACICAC