site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
प्रेमको लेपमा पानीको कथा
Sarbottam CementSarbottam Cement

नेपालमा चलचित्र समीक्षा कमै हुन्थ्यो । कसैले चलचित्र हेरेर लेख्न मन लागे लेख्थे । नत्र समीक्षा लेख्दैनथे । फाट्टफुट्ट समीक्षा लेखिने समयमा पत्रकार दीपेन्द्र लामा उदाए । त्यहीबेला दीपेन्द्रलगायत समकालीनहरूले चलचित्र समीक्षालाई नियमित बनाए । उनको कलमलाई निर्देशक तथा निर्माताहरू छुच्चो मान्थे । हुन पनि उनी चलचित्रलाई ५ स्टारमा शून्य स्टार पनि दिन्थे । चलचित्रकर्मीलाई त्यो पच्दैनथ्यो । र भन्थे ‘क्रुर समीक्षक’ ।

प्रजातन्तन्त्रको पुनरोदय भइसकेको थियो । चलचित्र निर्माण बाक्लै हुन थालिसकेका थिए । तर, चलचित्रमा नेपालीपन भेटिँदैनथ्यो । हिन्दी चलचित्रको फर्मुलामा बन्थे । ती चलचित्रमा दीपेन्द्र भाषाबाहेक नेपालीपन देख्दैनथे । त्यसैले उनी नेपाली भनेर बनिरहेका चलचित्रलाई पूर्ण नेपाली चलचित्र भन्न सक्तैनथे । भाषामात्रै होइन– मौलिक कथा, पटकथा, चरित्र र प्रस्तुति पनि नेपाली हुनैपर्छ भन्थे । त्यही उनको कलमले लेख्थ्यो । त्यही कुरा चलचित्रकर्मीलाई बिझाउँथ्यो । 

कहिलेकाहीँ भुवन केसी दीपेन्द्रको कलम सहन नसकेर घुमाउरो पारामा थर्काउँथे, “दीपेन्द्रजीले मलाई सिकाइदिनुहुन्छ कि चलचित्र कसरी बनाउनुपर्छ भनेर ! सिक्नुपर्यो ।” कहिले विनोद मानन्धर भन्थे, “ यस्तो खालको समीक्षा लेख्नु हुँदैनथ्यो । सारा मान्छेले चलचित्र मन पराएका छन् । तपाईंलाई चाहिँ किन मन परेन ?, आइन्दा यस्तो समीक्षा नलेख्नू । यस्तो समीक्षा लेख्ने अधिकार कसले दियो ? थाहा छ, चलचित्र बनाउन कति गाह्रो हुन्छ ? फिल्मको बारे तिमीलाई के थाहा छ ?”

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

चलचित्रको रचनात्मक आलोचनात्मक समीक्षा गर्ने दीपेन्द्र अहिले चलचित्र निर्देशक बनिसकेका छन् । उनले जस्तै उनको चलचित्रको रचनात्मक आलोचना अरुले गर्दैछन् अहिले ।

‘घामपानी’ र ‘गोपी’ हुँदै अहिले दीपेन्द्र ‘छ माया छपक्कै’मा आइपुगेका छन् । डेब्यू निर्देशन ‘घाम पानी’ बाट राम्रो तारिफ पाएका उनले ‘गोपी’मा गालीको सामना गरे । रचनात्मक आलोचना सहेका दीपेन्द्रको अहिले ‘छ माया छपक्कै’ हलमा चलिरहेको छ ।

Global Ime bank

बीपी पौडेल (दीपकराज गिरी) ४२ वर्षका भए । तर विवाह भएको छैन । उनको साथी प्रवीन (जितु नेपाल) लाई पनि विवाह गर्ने औधी रहर छ । युवतीसँग प्रेम सम्बन्धमा पनि छन् । माग्न जान्छन् । केटीका बाउले उमेर, थर, जागिर के हो, सोध्दैनन् । राजनीतिक विचारमा पनि आपत्ति जनाउँदैनन् । तर सोध्छन्– तिम्रो गाउँमा पानी छ ?

गोली कान्छो (केदार घिमिरे)लाई पनि घरजम गर्ने रहर छ । तर समस्या उही । गाउँमा पानी छैन । छोरी दिन कोही तयार छैन । 

महिलाहरुको आधा दिन डोकामा पानी बोक्दै जान्छ । मिरमिरे बिहानमा टर्च लाइट बालेर हिँडेका गाउँभरीका महिलाको लर्को घाम छिप्पिए पछि मात्रै एक गाग्रो पानी लिएर घर आइपुग्छ । 

एकातिर पानीको अभाव अर्कोतिर राजनीतिक दाउपेचको चेपुवामा परेको छ, घडेरी गाउँ । हरेक पाँच वर्षमा चुनाव हुन्छ । घडेरी गाउँका मतदातालाई आफूतिर आकर्षित गर्ने पहिलो एजेन्डा पानी नै बन्छ ।

उमेदवारको जितका लागि सधैँ निर्णायक भोट घडेरी गाउँकै हुन्छ । आशैआशमा पाँच वर्ष व्यतित हुन्छ । तर समस्या जहाँको त्यहीँ । जनयुद्ध सुरु हुन्छ । गाउँभरीका अधिकांश छोरा मान्छे भूमिगत हुन्छन् । जनयुद्ध सकिन्छ । कमेरडहरुको पार्टी शान्तिपूर्ण राजनीतिमा अवतरण गर्छ । राजनीतिक सिद्धान्त र विचारबाट अविचलित बीपीका बुवाले हरेक चुनावको सम्मुखसम्म टिकट पाउने चर्चा चल्छ । तर अन्ततः टिकट अर्कैको पोल्टामा पर्छ । टिकट नपाउँदा बीपीका बा जति दुःखी हुन्छन्, त्यो भन्दा धेरै निराश गोली कान्छो हुन्छन् । 

फेरि नयाँ चुनावको तयारी सुरु हुन्छ । निश्चित जस्तै बनेको बीपीका बुवाको टिकट यो पटक पनि अर्कैले उछिट्याउँछ । यही समय पहिला गाउँमा पानी अनि मात्रै विवाह भनेर बसेका बीपीको जिन्दगीमा जल (केकी अधिकारी) प्रवेश गर्छिन् । राजनीतिक शत्रुता रहेको टोड्के गाउँका अध्यक्षकी छोरी जल बीपीको जिन्दगीमा प्रेमिका बनेर आएपछि कथाले गति लिन्छ । त्यसपछि प्रेम, विवाह र राजनीतिले लिने मोड नै चलचित्र ‘छ माया छपक्कै’ को आकर्षण र उत्कर्ष हो । 

चलचित्र जगतका लागि पानीको कथा नौलो होइन । तर नेपालमा भने पानीलाई मुख्य विषय बनाएर चलचित्र बनेका थिएनन् । त्यसैले कथा राजनीतिक–सामाजिक सँगै सामयिक पनि छ । 

कथा बलियो छ । चलचित्रको मेरुदण्ड कथा भन्ने तरिका दीपकराज गिरी र दीपाश्री निरौलाको समूहले बुझ्दै गएको ‘छ माया छपक्कै’ले प्रष्ट पार्छ । हसाउनका लागि डाइलग जोडजाड पार्ने प्रवृत्ति दीपकराजले यसमा दोहोर्याएका छैनन् । चलचित्रले ठाउँठाउँमा हसाउँछ । तर त्यो सिचुएसनल कमेडीका रुपमा आउँछ । दीपक–दीपाको ‘छक्का पञ्जा’ सिरिज विषयप्रधान भन्दा पनि हास्य प्रधान थिए । तर ‘छ माया छपक्कै’ विषयप्रधान चलचित्र बन्न पुगेको छ । यसको श्रेय निर्देशनसँगै आफैं कथा लिएर आएका निर्देशक दीपेन्द्रलाई जान्छ । 

जसरी चलचित्रले हाँसो सिर्जना गर्छ, त्यसैगरी गला अवरुद्ध पार्ने प्रयास पनि गर्छ । तर त्यो पर्याप्त छैन । कथामा आवश्यक द्वन्द्व सिर्जना गर्न निर्देशक चुकेका छन् । पानीमा भएको राजनीति चलचित्रमा देखिन्छ । प्रशासनले कसरी अवरोध सिर्जना गर्छ, त्यो पनि देखाउन खोजिएको छ । तर त्यो काफी छैन । चुनाव जितेर गएका जनप्रतिनिधिले पानीका लागि गरेको पहल चलचित्रमा कहीँ कतै देखिँदैन । बरु राजनीतिको उच्च पदमा नपुगेका स्थानीय राजनीतिक कार्यकर्ताको पहल मात्रै देखाइएको छ । सहायक कथाहरुलाई द्वन्द्व सिर्जनाका लागि प्रयोग गर्न सकिन्थ्यो । त्यसका लागि देखाएका पात्रहरु नै पर्याप्त थिए । 

चलचित्र खाने पानीको अभावसँगै जाडिएर आएको प्रेम र राजनीति वास्तविकताको वरिपरि घुम्छ । तर लेखक तथा निर्देशक बजारलाई ध्यान दिन्छन् । फलतः चलचिचत्रमा विस्तारै प्रेम प्रधान भएर आइदिन्छ । दृश्यमा भन्दा संवादमा चलचित्रले जोड दिन्छ । 

लाउड ब्याकग्राउन्ड स्कोरबाट निर्देशकले चलचित्रलाई बचाएका छन् । यद्यपि कथासँग साउन्डमा खेल्ने प्रशस्त ठाउँहरु भने थिए । नेपाली चलचित्रको सबैभन्दा ठूलो समस्या मौलिक साउन्ड भित्र्याउन नसक्नु नै हो । यो मेहनत र खोजी भने निर्देशकले गरेनन् । 

कथा मौलिक छ तर भन्ने शैली ‘छक्का पञ्जा’कै छ । ‘छक्का पञ्जा’ हल्का भएको समीक्षकको आलोचनाबाट भने यो पटक दीपकराज गिरीले आफूलाई बचाएका छन् । यसको हकदार निर्देशक लामा नै हुन् । यसको श्रेय पटकथाकार दीपकलाई पनि जान्छ । 

छोरीले परिवार जीवनभरको राजनीतिलाई दाउमा राखेर विवाहका लागि बुवा र दाइसँग लिएको पङ्गा अस्वाभाविक लाग्दैन । तर चलचित्रमा निर्देशकभन्दा कथा हाबी भएको प्रष्ट देखिन्छ । दीपकको स्टारडमले निर्देशकलाई थिच्छ । अर्थात् दीपकराज गिरी हाबी देखिन्छन् । 

अभिनयका हिसाबले गोली कान्छो (केदार घिमिरे) र जल (केकी अधिकारी) चलचित्रका नायक हुन् । यद्यपि ‘छक्का पञ्जा’ सिरिजका तुलनामा दीपकको अभिनय बलियो छ । राम्रो अभिनय गरेर पनि हिट चलचित्र आफ्नो पोल्टामा पार्न नसकेकी केकीका लागि ‘छ माया छपक्कै’ हिट चलचित्र बन्ने छ । 

दीपक–दीपाको फुल कमेडीबाट मनोरञ्जन लिइरहेका दशर्कले दुई फरक राजनीतिक पृष्ठभूमिका परिवार र तिनै परिवारका छोराछोरीबीचको प्रेमकथा बोल्ने ‘छ माया छपक्कै’ बाट पनि मनोरञ्जन लिनबाट आफूलाई बञ्चित गराएको महसुस गर्ने छैनन् । तर हसाउनकै लागि थोपरिएका अनुप्रासयुक्त डाइलगमा रमाउने दर्शकले भने ‘छक्का पञ्जा’को स्वादमा कमी महसुस गर्न सक्छन् । तर चलचित्रको अन्त्य भने परम्परागत छ । 

दीपक–दीपाले हास्यप्रधान चलचित्रबाट विषयप्रधान चलचित्रमा आफूलाई ढाल्नु र नेपाली चलचित्रमा मौलिकता खोज्दै आफ्ना दर्शकलाई त्यसतर्फ लत बसाउनु भनेको नेपाली दर्शकको चलचित्रप्रतिको चेतना बढाउन योगदान दिनु हो । यअर्थ दीपक–दीपाको यो बाटोको यात्रा लम्बिनु आजको नेपाली चलचित्र बजारको आवश्यकता हो ।  

चलचित्रः छ माया छपक्कै
निर्देशन /कथा / दीपेन्द्र लामा
स्क्रिनप्ले /संवाद / दीपकराज गिरी
कलाकारः दीपकराज गिरी, केकी अधिकारी, केदार घिमिरे, जितु नेपाल, सुपुष्पा भट्ट, प्रकाश घिमिरे 
  


 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: सोमबार, असोज २७, २०७६  ११:४९
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
नबिर्सौँ भूकम्पले सिकाएको पाठ !
नबिर्सौँ भूकम्पले सिकाएको पाठ !
ICACICAC