site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
\'रणवीर\' कपी होइन, साउथको \'फ्लेबर\' मात्रै हो
Sarbottam CementSarbottam Cement

हिरोको अफरलाई लत्याएका प्रशान्त ताम्राकार १५ वर्ष पछाडि भिलेनको बाटो हुँदै नेपाली रजतपटमा प्रवेश गरे । ‘मुखौटा’बाट वाहवाही बटुलेका उनले चलचित्र ‘ऐश्वर्य’ मा दमदार प्रस्तुति दिए । जसले गर्दा उनी अहिले नेपाली सिने नगरीमा व्यस्त छन् । उज्यालो अनुहार, बलिष्ठ शरीर, फेसन इन्डष्ट्रीको व्यापार अनि चलचित्रको काम । उनलाई हेर्दा भिलेन भन्दा पनि हिरो लाग्छ । तर उनी अहिले धमाधम खलपात्रमा अभिनय गरिरहेका छन् । उनै प्रशान्तसँग रिलिजको तयारीमा रहेको चलपिचत्र ‘रणवीर’ र समग्र चलचित्र जगतका विषयमा केन्द्रित रहेर बाह्रखरीका नरेश फुयाँलले गरेको कुराकानीः

‘रणवीर’को ट्रेलर हेर्दा त साउथ इन्डियन मुभीको झल्को आयो नि ! 
झल्को आउनुलाई निर्देशक र हामी कलाकारको स्वादको रुपमा लिन सक्छौं । निर्देशक गोविन्द सिंह भण्डारी साउथमा बसेर लामो समय काम गरेको हुँदा केही फ्लेबेर नै आएन भने त मजा पनि आएन । अहिले साउथकै प्याट्रनमा चलचित्र चलिरहेको पनि छ । धेरै नेपाली दर्शक साउथ इन्डियन मुभीको फ्यान पनि हुनुुहुन्छ । 

साउथ इन्डियन जस्तै बनाउन खोजिएको हो ?
सााउथ इन्डियन नै बनाउन खोजेको भन्न मिल्दैन । स्कुलिङ जहाँको हुन्छ, त्यसको फ्लेबर आउनु त स्वाभाविक हो । नेपाली मार्केटको डिमान्ड अनुसार पनि फ्लेबर आएको छ । सायद त्यो स्तरको चलचित्र बनाउन सक्यौं भने नेपालमा पनि त्यो लेबलको चलचित्र दिन सक्छौं भन्ने सकारात्मक सन्देश पनि जान्छ भनेर पनि हो ।  

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

नेपाली निर्माता तथा निर्देशकलाई हिन्दी चलचित्रको कपी–पेष्ट गरेको आरोपले कहिल्यै छाडेन । भर्खर मौलिक चलचित्र बन्न थालेको बेला फेरि त्यही आरोप खेप्नुपर्छ भन्ने डर लागेन ?
कपी भन्न मिल्दैन । इन्स्पायर हुन त मिल्यो नि । हलिउडबाट बलिउड, बलिउडबाट साउथ, कोरियनबाट कलिउड वा अन्य कुनै चलचित्र उद्योग इन्स्पायर त भइरहेकै छ । चलचित्र आर्ट हो । यसमा भिन्नभिन्न तरिकाको स्वाद पस्किने काम भइरहेको हुन्छ । 
महत्वपूर्ण कुरा त हामी नेपाली प्राविधिक र कलाकारले त्यो उच्च तहको काम गर्न सक्यौं कि सकेनौं त्यो महत्वपूर्ण पक्ष हो । सय करोड लगानीमा बनेको चलचित्र हामीले सीमित स्रोत तथा साधनमा कसरी कपी गर्न सक्छौं र ? चाहेको खण्डमा पनि असम्भव कुरा हो । फरक स्वादमा नेपाली कथा नेपाली कलाकारले भन्न खोजिरहेका छौं । नयाँ प्रयोग गरेका छौं । यसलाई सकारात्मक रुपमा लिन पर्छ । 

‘ऐश्वर्य’लाई यहाँको सेकेन्ड इनिङ्सका रुपमा लिन सकिन्छ । त्यसयता तपाईंले आफूले चाहेजस्तो चलचित्र गर्न पाउनु भयो कि भएन ?
निकै आशा गरेको चलचित्र ‘जय शम्भो’ रिलिज भयो । तर एकै पटक धेरै चलचित्र रिलिज हुँदा अपेक्षा गरे जस्तो भएन । 
त्यसपछि म आफैँले पर्खिएको र एक्साइटेड भएको चलचित्र ‘रणवीर’ हो । त्यस्तै ‘क्याप्टेन’ र ‘मायांक’बाट पनि मैले धेरै अपेक्षा गरेको छु । 

Global Ime bank

तपाईंले सोचे र खोजे जस्तो कथा बोकेको चलचित्र चाहिँ कस्तो हो ?
पहिला हिरो बेसमा चलचित्र बन्थे । अहिले समय परिवर्तन भयो । स्टोरी बेसमा कथा लेखिन थाल्यो । मलाई हेरेर स्टोरी लेखिन थाल्यो । मलाई हेरेर स्क्रिप्टिङ भइरहेको छ । मलाई सोचेर स्टारकास्ट गर्ने भनेर अफर गरिँदैछ । यो कुरा हेर्दा पूर्ण चलचित्र बनाउन एन्टागोनिष्टको पनि उत्तिकै भूमिका हुन्छ भन्ने सोचको विकास भएको छ । यो कन्सेप्ट विकास भएको अवस्थामा काम गर्न पाउनु र मलाई खोजिनुलाई म आफूलाई भाग्यमानी ठान्छु । 

लुक्स हेर्दा हिरो हुनुपर्ने मान्छे भिलेन किन होला भन्ने प्रश्न यहाँलाई धेरैले गर्दै आएका छन् । हिरो हुने रहर कहिल्यै पलाएन ?
म हिरो बन्नु र मलाई हिरो बनाउनु फरक कुरा हो । जिन्दगीको मेरो यात्रामा २८ वर्ष भयो, मैले व्यवसाय थालेको । यो लामो समयमा म यो बन्छु भनेर कहिल्यै सोचिन । सुरुमा मैले मोडलिङ गरेँ । मोडलका रुमा चिनियो । फेसनको दुनियाँमा छिरेँ कोरियोग्राफरका रुपमा चिनिएँ । मेन हन्ट भएर धेरै देशमा पुगेर नेपालको प्रतिनिधित्व गरेको छु । इभेन्ट मेनेजमेन्ट पनि विजनेश हुन सक्छ भनेर मैले सुरु गरेँ, जुन आज फष्टाएको छ । 

चलचित्र क्षेत्रको कुरा गर्दा धेरै पहिला नै अफर आएको हो तर गरिन । पछि अफर आएर तिमीले गर्नैपर्छ भन्दा मलाई लाग्यो, अहिले त टिनेजरहरु हिरो भइरहेको अवस्था छ, मेरो त उमेर निकै धेरै भइसक्यो । यही सोचबाट मैले गिभअप गरिसकेको थिएँ । ‘टाटा बाईबाई’ मेरो पहिलो चलचित्र थियो । त्यसमा मैले निर्देशकलाई म गर्न सक्छु र ? भनेर सोधेको पनि थिएँ । सक्छौ भने पछि मात्रै गरेको हुँ । ‘मुखौटा’, ‘सम्बोधन’मा पनि धेरै आग्रह गरेपछि मात्रै गरेको हुँ । ‘ऐश्वर्य’सम्म आइपुग्दा पनि मलाई चलचित्र क्षेत्रमै काम गर्छु भन्ने थिएन । फेसनमै मैले केही प्लान बनाएको थिएँ । तर ‘ऐश्वर्य’ले मेरो करिअरमै टर्निङ पोइन्ट ल्याइदियो । दर्शकले रुचाइदिनु भयो । मैले यो क्षेत्रमा स्पेश नै खोजेको थिइन त्यसैले हिरो हुन्छु भन्ने नै सोचिन । 

दर्शकले गरेको अपेक्षा पूरा भयो तपाईंबाट ? कस्तो आत्मसमीक्षा गर्नु भएको छ ?
‘ऐश्वर्य’पछि मैले अबको केही वर्ष म चलचित्र क्षेत्रमै बसेर काम गर्छु भन्ने सोच बनाएँ । त्यसपछि एकपछि अर्को चलचित्रमा राम्रो विषयमा काम गर्ने मौका पाइरहेको छु । धेरै कुरा सिकिरहेको छु । ‘ऐश्वर्य’मा भन्दा राम्रो काम भएको छ । मूल्यांकन कसरी गरिरहनु भएको छ त्यो त दर्शकको हातमा छ । तर मलाई आफैंलाई भन्दा अभिनयमा निखारिँदै आए जस्तो लाग्छ । 

नेपाली चलचित्र हेरेर वाऊ ! यो चाहिँ दामी ! चलचित्र बनेछ है भन्ने अवस्था छ ? 
पछिल्लो समय फरक फरक जानरामा चलचित्र आइरहेका छन् । दर्शकको इच्छा अनुसार चलचित्र बनिरहेका पनि छन् । सफलता नै पाइरहेको जस्तो लाग्छ । 

सफलताको कुरा गर्दा बर्सेनि करिब ९८ प्रतिशत चलचित्र घाटामा गइरहेका छन् । कसरी राम्रा चलचित्र बने भनेर भन्नु ?
संसारभरी यस्तै छ । हाम्रो बजारले बढीमा ५० वटाभन्दा धेरै चलचित्र धान्न सक्तैन । तर यहाँ १०० भन्दा धेरै चलचित्र बनिरहेका छन् । रहरमा चलचित्र बनाउनेहरु धेरै छन् । जो व्यावसायिक रुपमा चलचित्र बनाइरहनु भएको छ, उहाँहरुको संख्या त्यही ४०–५० त छ । बजारको साइजभन्दा बढी आपूर्ति भएपसछि लस हुनु स्वाभाविक हो । 
कति यस्ता निर्देशक पनि छन् जो प्रोडुसरलाई मुर्गा खोजेको झैं खोजेर डुबाइरहेका छन् । यो दुखद् अवस्थाको अन्त्य नभएसम्म राम्रो काम हुँदैन । 

नेपाली चलचित्रमा कथा नै भएन भनेर भनिन्छ । खास समस्या कहाँ छ ?
मैले जति पनि काम गरेँ राम्रै छ । र जति पनि गर्दैछु अनि  सुनेको छु स्टोरी र स्क्रिप्टिङ दुबै निकै राम्रो लागेको छ । 

यसको अर्थ भएको कथालाई पर्दामा उतार्न नसकेको हो ?
अहिले जुन युवा पुस्ता काम गरिरहेको छ, त्यो निकै डेडिकेटेड छ । मलाई त्यो चाहिन्छ भनेपछि चाहियो चाहियो । कयौं सट लिएर भए पनि खोजेको सट लिएर छाड्ने युवा पुस्ता देखेको छु । सुन्दा र कागजमा लेखेको भन्दा क्यामेरामा वाऊ ! भन्ने सट लिन थालिएको छ । मैले आफैँले गरेको हो र ? भने जस्तो लाग्छ । फिल्म पढेर आउन थालिएको छ । यो राम्रो संकेत हो ।

नेपाली चलचित्रलाई नेपालमै कहिलेसम्म सीमित गरिरहने ?
नेपाली चलचित्र विदेशमा नजानुको कारण हाम्रो मार्केटिङ ब्रेन युज भइरहको छैन । मार्केटिङ, इभेन्ट र प्रोडेक्सन मेरो अर्को काम हो । मैले चलचित्र डिष्ट्रिब्युसन पनि केही गरेको छु । ‘गाजलु’ युके लैजाँदासम्म प्रोजेक्टरमा देखाइन्थ्यो । मैले ‘गाजलु’लाई सेन्सरबाट पास गराएर हलमा रेगुलर शो चलाएको छु । त्यसपछि नेपाली चलचित्र युकेका हलमा लाग्दै आएका छन् । त्यसैले म भन्छु– चलचित्र बनाए पनि हामीले बेच्न जानेनौं । 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: मंगलबार, माघ १, २०७५  १५:०४
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC