site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
 एक्स्ट्रा प्राथमिकता खोज्दा एक्स्ट्रा टेन्सन हुन्छ
Sarbottam CementSarbottam Cement

नेपालमा वार्षिक १ सयभन्दा धेरै चलचित्र रिलिज हुन्छन् । निर्माणको ग्राफ यसको दोब्बरभन्दा माथि छ । यी अधिकांश चलचित्रका निर्देशक पुरुष छन् । महिला निर्देशक हुँदै नभएका त होइनन् तर उनीहरुको संख्या गणना गर्न हातका औंला नै काफी छन् । निर्देशनका लागि आफू अब्बल भन्ने  महिलाले पनि निर्देशनलाई निरन्तरता दिन सकिरहेका छैनन् । यो वर्ष महिला निर्देशकका चलचित्र धमाधम लागिरहेका छन् । संगीता श्रेष्ठको ‘कथा काठमाडौं’ प्रदर्शन भइसकेको छ भने दीपाश्री निरौलाको ‘छक्का पञ्जा’ प्रदर्शन भइरहेको छ । यसअघि रेनेशा राई निर्देशित चलचित्र ‘इन्टु मिन्टु लण्डनमा’ रिलिज भएको थियो । बक्स अफिसमा राम्रो कलेक्सन गरेको चलचित्र बनाउन सफल रेनेशासँग चलचित्र र यसकै सेरोफेरोमा केन्द्रित भएर बाह्रखरीका नरेश फुयाँलले गरेको कुराकानी :

डेब्यू चलचित्र निर्देशनको ‘अफर’ कसरी आएको थियो ?
चलचित्र निर्माण संस्था आइकोरले चलचित्र निर्माण गर्ने निर्णय गरिसकेको थियो । आइकोरले मलाई अफर गरेको भन्दा मैले उसलाई अप्रोच गरेको हुँ । जोसँग काम गर्ने विचार र तरीका मिल्छ उसँग काम गरौं भन्ने मेरो मनमा आयो । आइकोरसँग म नजिक पनि छु । कोरियोग्राफी पनि मैले आइकोर ब्यानरकै ‘मेरो एउटा साथी छ’ बाट सुरु गरेको थिएँ । निर्देशन पनि आइकोर ब्यानरबाटै गरौं भन्ने लाग्यो । त्यसैले पनि मैले आफैले अप्रोच गरेको थिएँ । 

\"\"तपार्ईंले मलाई निर्देशन गर्न दिनुस् भन्दा शुरुमै आइकोरले विश्वास गर्‍यो ?

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

मलाई उहाँहरुले नजिकबाट चिन्नुहुन्थ्यो । मेरो काम गर्ने तरीका पनि उहाँहरुलाई थाहा थियो । कोरियोग्राफरका रुपमा कस्तो काम गरिरहेको छु  भन्ने बारेमा उहाँहरु जानकार हुुनुहुन्थ्यो । कोरियोग्राफी गर्दा लभ सङ्, आइटम सङ्, स्याड सङ्  लगायतका फरक–फरक प्रकारको गीतमा काम गरिएको छ । फरकफरक तरिकाले काम गर्दा करिब एक दशकको मेरो अनुभवका आधारमा सायद मैले काम गर्नसक्छु भन्ने उहाँहरुलाई लाग्यो होला । त्यही भएर पनि आइकोरले नाईं भन्न सकेन । 

कोरियोग्राफी र निर्देशन त फरक–फरक कुरा हुन् नि !

Global Ime bank

यही दुईबीच पक्कै पनि जती फरक छ त्यती नै अप्ठ्यारो पनि छ । चार मिनेटको गीतको कोरियोग्राफी गर्न तीन चार दिन लगाउँथ्यौं । तर, अढाई घण्टा लामो चलचित्र निर्माण गर्न ६ महिनाको पूर्वतयारी, दुई महिनाको सुटिङ, एडिटिङ, कलरिङ, पब्लिसिटी र रिलिजसम्म पुग्दा करिब एक वर्ष लाग्छ । गीतको सुटिङमा दुई जना कलाकार लिएर काम गरेजस्तो हुँदैन चलचित्र बनाउन । 

कहिल्यै सोच्नु भएको थियो, एक दिन चलचित्र निर्देशक बन्छु भन्ने ?

सोचेको थिएँ । योजना बनाएर काम गर्ने बानी छ । दुईतीन वर्ष अगाडि देखि नै तिमीले निर्देशन गर्न सक्छौ भन्ने प्रतिकृया चलचित्र उद्योगकै व्यक्तिले दिनुहुन्थ्यो । त्यो बेला देखि नै मलाई रुची थियो । तर, त्यो बेला म तयार भइसकेको थिइँन । अहिले आएर म गर्न सक्छु भन्ने आत्मविश्वास भयो । कोरियोग्राफी गरेको १० वर्ष भएपछि अब ‘लेभल’ पनि बढाउनुपर्छ भनेर निर्देशन गर्ने निर्णय गरेको हुँ ।

पहिलो चलचित्रलाई सफल मान्नुहुन्छ कि असफल ?

हलमा पुगेर दर्शकको विचार बुझ्दा सतप्रशित राम्रो प्रतिकृया पाएँ । तर, फिल्म मेकरको हिसावले हेर्दा म आफै पनि धेरै कुराहरु तलमाथि भएको पाउँछु । धेरै कमिकमजोरी म आफैं पनि देखिरहेको छु । यसरी कमिकमजोरी देख्नु भनेको आगामी चलचित्रमा परिस्कृत हुँदै जान बोटो खोज्नु पनि हो । बक्स अफिसमा राम्रो भयो । सबैले तारिफ गर्नुहुन्छ । तर मनको कुनामा कताकता के के नपुगेको, सोचे जस्तो चलचित्र बनाउन नसकेको आफैंलाई फिल हुन्छ । फिल्म मेकरहरुसँग कुरा गर्दा उहाँहरुले हामी दिमागले फिल्म हेर्छौं त्यही भएर कमिकमजोरी देख्छौं । तर दर्शकले मनले हेर्छन् । मेकरको  आँखाले हेर्दा सुधार गर्नुपर्ने धेरै कुरा छन् । 

आगामी चलचित्रपनि ‘इन्टु मिन्टु लण्डनमा’कै फर्मुलामा  बनाउनु हुन्छ कि नयाँ कथा बोकेर आउँछ  ?

यो पुरानो कथा हो भन्ने हामीलाई थाहा थियो । बामे नसरी हिँड्न खोज्यो भने सकिंदैन । पहिलो चलचित्र भएकाले साधारण विषयलाई असाधारण तरिकाले प्रस्तुत गर्न सकियो भने सफल भइन्छ कि भइँदैन भन्ने थियो । तर, सफल भइयो । अब भोलिका दिनमा अझ गहिराइमा गएर काम गर्न सकिन्छ भन्ने आत्मविश्वास बढेको छ । फिल्म मेकरका हिसावले

नेपाली चलचित्रको कमजोर पक्ष के रहेछ ? 

कथा /पटकथा मै कमजोरी छ । साँच्चै राम्रो चलचित्र बनाउँ, यसमै केन्द्रित हौं, चलचित्रमै करिअर खोजौं भनेर लाग्ने निकै कम छौं । हामीले अहिले पनि कुनै एउटा चलचित्र चल्यो भने सबै त्यस्तै चलचित्र बनाउतर्फ लाग्छौं । सबैमान्छे सबै विधामा पूर्ण हुँदैनन् । त्यसैले आफूले नजानेको विधामा पनि हात हाल्दा राम्रो चलचित्र बनाउन सकिएन जस्तो लाग्छ । 

खोजे जस्तो कथा भेटिएन कि खोज्ने प्रयास नै भएन अर्थात् निर्देशकीय कमजोरी हो ?

सायद सबै पक्ष जोडिएर आउँछन् होला । हामीसँग राइटर पनि छैनन् । कहिलेकाँही राम्रो कथा उपयुक्त व्यक्तिको हातमा परेको छैन । चलचित्र राम्रो हुन चलचित्रका हरेक पक्ष मिल्नुपर्छ । हाम्रोमा कथा राम्रो भए निर्देशक राम्रो नहुने, निर्देशक राम्रो भए खोजेजस्तो कथा नहुने । कथा र निर्देशक राम्रो भए कलाकार राम्रो नहुने जस्ता कुराहरु नमिलेका कारण पनि राम्रा चलचित्र बन्न सकेनन् जस्तो लाग्छ । 

\"\"कथा नै भेटिएनन् कि हामीले भएको कथालाई किन्न कन्जुस्याँइ गरिरहेका छौं ?

मेरो विचारमा चलचित्रको कथा र स्क्रिप्ट राइटिङ पढेको व्यक्ति त्यति धेरै हुनुहुन्छ जस्तो लाग्दैन । कथा र उपन्यास लेख्ने एक सय एक हुनुहुन्छ तर त्यसलाई पर्दामा उतार्न गाह्रो छ ।

उपन्यास र कथालाई चलचित्रमा ढाल्नसक्ने निर्देशकीय क्षमता हाम्रा निर्देशकमा नभएको पो हो कि ?

दुवै पक्ष छ । राम्रो कथा र उपन्यासलाई चलचित्रमा ढाल्न नसक्नु हामी निर्देशकको पनि कमजोरी हो । लेखकहरुले पनि यसलाई चलचित्रको कथामा ढाल्न नसक्नु उहाँहरुको कमजोरी हो । 

महिला भएकै कारण चलचित्र निर्देशन गर्न कठिनाई हुँदो रहेछ ?

महिला भएकै कारण चलचित्र निर्देशन गर्न अप्ठ्यारो छैन । नेपाली समाज अहिले ओपन भइसकेको छ । महिला निर्देशक भनेर नटेर्ने र हिनताबोध पालेर कोही सेटमा बस्नु हुन्छ जस्तो लाग्दैन । हामी महिला आफैले गर्ने ब्यबहारमा पनि भर पर्ने कुरा हो । मैले म महिला निर्देशक हुँ भनेर एक्स्ट्रा प्राथमिकता खोज्छु भने त्यो एक्स्ट्रा प्राथमिकतासँगै आउने एक्स्ट्रा टेन्सन लिन पनि तयार हुनुपर्छ । महिला नभनी जिम्मेवारी वहन गर्ने हो भने समस्या आउँदैन । 

त्यसो भए महिला निर्देशकको संख्या किन कम छ ? धेरैले निरन्तरता दिन सक्नु भएन नि !

महिलाले पारिवारीक जिम्मेवारीका कारण धेरै समय कामलाई दिन सक्नु हुन्न । विवाह गरिसकेपछि पुरुषको तुलनामा महिलाको पारिवारीक जिम्मेवारी दोब्बर भएर जान्छ, यो नै मुख्य कारण हो । 

प्रोडुसरले महिला निर्देशकलाई कत्तिको विश्वास गर्छन् ? 

राम्रो चलचित्र बनाएर आफूलाई प्रमाणीत गर्न सक्नु भयो भने त समस्या छैन । मेरो पहिलो चलचित्र सफल भएपछि अहिले मलाई धेरैले सँगै काम गरौं भनिरहनु भएको छ । यसलाई प्रमाणका रुपमा लिन सकिन्छ । राम्रो काम गर्नेलाई  प्रोडुसरको खाँचो छैन । विजनेश हो, जसमा लगानी गर्दा आफ्नो लगानी सुरक्षित हुन्छ त्यहाँ लगानी गर्ने हो सबैले । 

कला साहित्यको कुनै जाती, भाषा, लिङ्ग र क्षेत्र हुँदैन भनिन्छ । चलचित्र कला हो भने खैरो कपाल भएको विदेशीले नेपाली चलचित्र किन प्रतीक्षा गरेर बस्दैन ?

नेपाली चलचित्र क्षेत्रलाई विकास गर्नका लागि राज्यको पनि हात हुन्छ । विदेशमा चलचित्र प्रदर्शनका लागि हामीले जुन किसिमको प्ल्याटफर्म खोजिरहेका छौं त्यसमा राज्यले सहयोग गरिरहेको छैन । 

\"\"नेपालमा अझै पनि हामी वाह्य चलचित्रबाट त्रसित छौं । जुनसुकै देशमा आफ्नै देशको चलचित्र सँधै पहिलो प्राथमिकतामा हुन्छ । अक्सर विदेशका स्पेसल चलचित्र मात्रै रिलिज गरिन्छ तर हाम्रो देशमा हामी एक करोडमा बनेको चलचित्रले दुई सय करोडमा बनेको चलचित्रसँग प्रतिस्पर्धा गर्नुपर्छ । 

विदेशमा लगेर मैले मेरो चलचित्र देखाउन खोजेँ भने त्यहाँ रहेको नेपाली नियोगले केही पनि सहयोग गर्दैन । तर, अरु देशका सरकारले गर्छन् । सरकारी नीति पनि चलचित्रमैत्री हुनुपर्छ । सरकार ब्रेन हो हामी त एउटा अंग मात्रै हौं । ब्रेनले अंग चलाउने हो । ब्रेनले नै काम नगरेपछि अंगले कसरी काम गर्छ र ? विदेशमा देखाउन सकिने चलचित्र बनाउन नसकिएको होइन, सरकारी ब्याकअप नभएका कारण हाम्रा चलचित्र नेपालमै सीमित भइरहेका छन् । 

तस्बिर : सौरभ रानाभाट

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बिहीबार, असोज २५, २०७५  १२:५४
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC