site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
सुन्तलीको सनाखत
Sarbottam CementSarbottam Cement

परशु प्रधान


धरान जाने बसमा चढेँ, तर मन भने धेरै निराश थियो । यति धेरै निराशा र दुःख सायद कहिल्यै भएको थिएन । बाटोमा धेरै मानिसहरू बसमा चढ्थे र उत्रन्थे पनि । तर, म भने टाढा कहीँ कतै थिएँ । अर्थात्, धरानमा थिएँ, फुस्रेमा थिएँ । सर्दु खोलमा थिएँ ।

सारा धरान बजार मभरि फनफनी घुमिरहेको थियो । भानुचोकको हुलमा म एक छिन मिसिन्थेँ । भानुको मूर्तिलाई हेर्थेँ । सो मूर्ति कहीँ कतै हराउँथ्यो । अनि, दन्तकालीमा पुगेर सुस्ताउँथेँ । दन्तकालीदेवीका सम्बन्धमा पहिले कहिल्यै म यति सिरियस थिइनँ । तर, आज मलाई लाग्यो– धरानमा बसबाट ओर्लेर सिधै दन्तकालीदेवी कहाँ पुगूँ । अक्षता र फूल चढाऊँ र केही समय सारा विगत र सारा वर्तमानलाई भुलेर देवीको शरणमा ध्यान मग्न होऊँ ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

त्यहाँबाट म मास्तिर जान्छु । बूढासुब्बासम्म पुग्छु । अग्ला बाँसका झ्याङहरूमा लुक्छु । र, फेरि बसमा हुन्छु ।

बाटामा केही कलकारखाना आउँछन्, खेतहरू देखापर्दछन् । बाटामा पहाड र तराईका मिश्रित अनुहारहरू आउँछन् । सुन्तलाको भारी बोकेर भर्खरै पहाडबाट झरेका लालीगुराँसहरू देखापर्दछन् । ती सबैबाट म भने बेखबर छु । धरानबाट म पहाडहरूमा उक्लन्छु र अरुण नदीको किनारामा पुग्छु । त्यसकै किनारै–किनार अगाडि बढेर म पिखुवा खोलालाई भेट्छु । पिखुवा मलाई आफ्नै खोलाजस्तो लाग्छ । त्यहाँसम्म पुग्न मैले पिखुवाको २०÷२२ जँघार तर्नुपर्ने हुन्छ ।

Global Ime bank

हिउँदको महिना भएकोले हिउँजस्तो चिसो पानी छ । म सर्वाङ काँप्दै जँघारहरू तर्न लाग्छु । खोलाको किनाराहरूमा स–साना भट्टीहरू देख्छु । भट्टीमा सरासर पस्छु । जाँडका निगारहरूमा आफूलाई केही समय साट्छु । साँझ झमक्क परिसक्छ । गोरेटोको नामोनिशान केही देखिन्न । त्यही भट्टीमा रात काट्छु । कुखुराको चखिलो मासु र रक्सीका धेरै बोतलहरूसँग दुःख गरी कमाएको नोटहरू साट्छु । 

कुनै सानो स्टपमा गएर बस अड्छ र मेरो तन्द्रा भंग हुन्छ ।

म आफ्नी दिदीलाई भेट्न धरान जाँदै छु, अलि जोडसँग म सम्झन्छु– दिदीसँग भेट्न जाँदै छु कि दिदीको निष्प्राण शरीरसँग, दिदीको लाससँग । म झस्कन्छु— म त दिदीको लाससँग भेट्न जाँदै छु । सनाखत गर्न जाँदै छु कि यो निर्जीव शरीर खास मेरी दिदी सुन्तलीको हो । ‘सुन्तली...’ म चिच्याउन खोज्छु । बसमा चढ्नेहरू चढिरहेका छन्, ओर्लनेहरू ओर्लिरहेका छन् ।

पिखुवा खोलाले मलाई अग्ला पहाडहरूमा पुर्याएर छाडिदिन्छ । खोलाको दायाँबायाँका नागीहरूमा लगेर फ्याँकिदिन्छ । यिनै अग्ला डाँडाका नागीहरूबीच सुन्तली र म जन्मेका थियौँ । बुवा बोर्नियाका जंगलहरूमा मान्छेको सिकार गर्ने लाहुरे हुनुहुन्थ्यो । हामी लाहुरेका धनीमानी, सम्मानित छोराछोरी थियौँ । के खाऊँ र के लाऊँ थिएन ।

नजिकैको प्राइमरी स्कुलमा गुडमर्निङ सर पढ्थ्यौँ । सुन्तलाका बोटहरूमा चढेर खेल्थ्यौँ । कहिलेकाहीँ सिक्तेल खोलासम्म गाउँलेहरूसँग मिली दुवाली फर्काउन जान्थ्यौँ । लेकको गोठमा गएर अघाउन्जेल मोही खाएर फर्कन्थ्यौँ । कठै ! ती दिनहरू पनि थिए । म थिएँ र मेरी मयालु दिदी सुन्तली थिई । गाउँघरमा मन मिल्दा अरू धेरै साथीभाइहरू थिए ।

अहिले यी दिनहरू पनि आए । यी दिनहरूलाई पनि मैले हेर्नुपर्ने भयो । सुन्तलीको अनुहार चिन्ने खास नातेदार भाइ हुनुपर्ने विडम्बना पनि मैले भोग्नुपर्ने भयो ।

देखिरहेको सुन्तलीको अनुहारलाई म फेरि आफूभित्रको क्यानभासमा रङहरूले कोर्न थाल्छु । सुन्तली निक्कै गोरी थिई, सुन्तलाका केस्राझैँ रसिला ओठहरू थिए त्यसका । ठूला गोला आँखाहरू अनि सधैँ हासिरहने सेता र चम्किला दाँतहरू । न त्यो अग्ली, थिई न होची । न मोटी थिई, न पातली । हार्मोनियम बाजाबाट निस्केका सारेगमका मधुर स्वरहरू साटिएका थिए, सुन्तलीको गलामा । सुन्तलीलाई सजिलै चिन्न सकिने त दायाँ गालाको कोठी छ, सुन्तलीको !

अनि, अचानक एक दिन लाहुरे बा घरमा आइपुग्नुभएको थियो । अचानक उहाँले हामी सबैलाई ल्याएर धरानको एउटा महलमा उभ्याएर भन्नुभयो– आज मैले बल्ल आफ्नो सपना पूरा गर्न सकेँ । पहाडमा हाड घोटेर मेरा बाजे–बराजुले जिन्दगी बिताए । मैले पनि आधाजसो जिन्दगी बोर्नियाको जंगलहरूमा नै बिताइसकेँ । तर, तिमीहरू भाग्यमानी छौ, जे भए पनि धरानसम्म ल्याइपुर्याएँ । यो घर हाम्रो हो सुन्तली ! यो घर धनेको हो । तिमीहरू यहीँ पढ्ने अब ।

कत्ति खुसी भएका थियौँ हामी सबै अर्थात्, मेरी आमा, दिदी सुन्तली र म । यौटा बोर्डिङ स्कुलमा हामीलाई नाम लेखाइदिएर बा फेरि फर्कनुभएको थियो । दुई वर्षपछिको लामो बिदामा फेरि धरान फर्कने संकल्पका साथ टेलिभिजन ल्याइदिने वचन पनि दिएर बा फेरि लाहुरे हुन जानुभएको थियो ।

बा जानुभएको रातभरि हामी निदाउन सकेका थिएनौँ । धरान हामीलाई त्यसै पनि गर्मी लाग्यो । झन् त्यसमाथि बासँगको घटीमा दुई वर्षको बिछोड । त्यस उकुसमुकुसमा, त्यस गर्मीमा आमाले भन्नुभएका यी स्वरलहरीहरू अहिले पनि ममा झङ्कृत भइरहेका छन्– धने ! बाले तँलाई इन्जिनियर बनाउन चाहनुभएको छ र सुन्तलीलाई डाक्टर । तिमीहरूले हाम्रो सपनालाई पूरा गर्नुपर्छ । अनि, हामी पनि सन्तोषको सास छाड्न पाउँछौँ ।

तर, कोसीमा पानी धेरै बगे–बगिरहे । बा–आमाका सपनाहरू कहिले आँधी भएर आए, कहिले हुरी र कहिले बतास । सुन्तली र म पढ्दै गयौँ । बाले राम्रै रकम पठाउनुहुन्थ्यो । हामीलाई खान, बस्न र पढ्न कुनै दुःख थिएन ।

गाडीले चारकोसे झाडी प्रवेश गर्यो । झ्यालबाट बाहिर हेरेँ, जंगल नाम मात्रको बाँकी छ । न घना जंगल, न जीवजन्तु, न कुनै चराचुरुंगी, जंगलका बीचबीचमा झुपडीहरू छन् । जंगलहरू सबै मंगल भइसके ।

जंगलहरू सबै डन्डी र सिमेन्टका महलहरूमा साटिइसके । केन्द्रबाट जंगलरक्षाको बजेट कागजमा आयो र नोटमा साटिएर, रूप बदलिएर फेरि ती केन्द्रमा नै पुगे, काठमाडौंमा नै पुगे । बैंकहरूले थोरै काम र धेरै तलब पाए ।

बेप्रसंगका यी कुराहरू कहाँबाट मसँग गाँसिन आइपुगे । दिमाग रनन गरी तात्यो । छाद आउलाजस्तो भयो । कहीँ केही खालीहरू छन्, गह्रुँगो छ । कहीँ कतै केही भारी छ । अगाडि पुल छ, तर्न सक्तिनँ । पोखरी पनि छ, पौडिन सक्तिनँ । कुनै हिन्दी सिनेमाको कथाजस्तो लाग्छ, पत्याउनै नसकिने ! त्यही पत्याउनै नसकिने विश्वासहीन प्रसंगमा म गाँसिन पुग्छु फेरि ।

दुई वर्ष यौटा चलचित्रको रिलझैँ समाप्त भएको थियो । सुन्तलीसँग जिस्कँदै, पढ्दै र लड्दै दुई वर्ष दुई निमेषजस्तो समाप्त भएको थियो र एक बिहान बा फेरि धरान आइपुग्नुभयो । यसपटक उहाँको साथमा यौटा फिल्मी हिरो पनि थियो, पूरा सुटेडबुटेड ।

हामी सबैले विस्मयका साथ हेरेका थियौँ, यो को नयाँ मान्छे बाले बोकी आउनुभयो भनेर । तर, त्यही राति रातो स्कचसँगै बाले घोषणा गर्नुभयो— यी हाम्रा हुनेवाला ज्वाइँ । सुन्तलीलाई ठ्याम्मै सुहाउँदो । हाम्रै फोर्समा काम गर्दछन् । मैले छानेर ल्याएको ठूलीकान्छी ! राम्रो साइत हालेर टीकाटालो गरिदिनुपर्छ । हामीसँगै आयौँ र सँगै फर्कन्छौँ ।

आमाको आँखामा हेरेँ– विश्वास पनि, अविश्वास पनि थियो । उहाँले शंका गर्नुभयो– छोरी भर्खर १६ लागी । अहिल्यै बिहे गर्ने उमेर भइसक्यो र !

साँच्चै नै सुन्तली तरुनी भइसकी । मैले त कहिल्यै यस्तो सोचेकै थिइनँ । त्यो रातभरि हामी सबै गम्भीर भयौँ– धेरै गम्भीर । किनकि, त्यो रातभरि मलाई सुन्तलीको अनुहार हेर्न मन लाग्यो ।

त्यसका आँखाहरूमा स–साना भुरा माछाहरू पौडन लागेका रहेछन् । छातीमा स–साना फलहरू फल्न सुरु भएछन् । गालामा रातो रङ पोतिन लागेछ, ओठमा रगतको टाटो अलि गाढा हुन लागेछ । त्यही राति मैले यसै निर्णय गरिदिएँ– सुन्तली खास तरुनी भइछ र तरुनीको बिहे गरिदिनु राम्रो हो । अनि, आफू पनि लाइनमा बसिन्छ ।

बुवा र हुनेवाला भिनाजु आएपछि घरको रूपरङ फेरिन लाग्यो । बिहेका लागि पनि घरको शृंगार आवश्यक भयो । घरबाहिर मात्र होइन, भित्र पनि डिस्टेम्पर लगाइयो । झ्याल–ढोकामा इनामेल मात्र लगाइएन कि नयाँ बाथरुम पनि बन्यो ।

जीवनको यौटा नयाँ बाटोमा हिँड्न लागेको अनुभूतिले हुनसक्छ, सुन्तली पहिलेभन्दा गम्भीर थिई । तर, घरको झैँ उसको सिँगारपटार पनि बढ्न लाग्यो । बिहे भएको दुई वर्षपछि सुन्तली सिंगापुर, ब्रुनाई घुम्न जाने कार्यक्रम पनि बन्यो । घरमा सधैँजसो नयाँ मालसामान आउन लागे । यौटा रंगीचंगी महलमा घर बदलियो ।

अहिले म जाने लागेको धरान मलाई सुन्दर लाग्यो, स्वप्निल र भावपूर्ण लाग्यो । धन्य पहाड छाडिएछ, धन्य धरान आइएछ, धन्य भाग्मानी रहेछौँजस्तो लाग्यो । अहिले म त्यही मेरो धरान जान लागेको छु, प्यारो र न्यानो धरान जान लागेको छु ।

तर, समयमा कत्रो अन्तर छ, स्थितिमा कत्रो विसंगति छ । हरे ! म आफ्नै एकैपेटकी दिदी सुन्तलीको मृत अनुहार सनाखत गर्न जाँदै छु, अझ त्यसको लास बुझ्न जाँदै छु । म बसमा नै चिच्याउन चाहन्छु– सुन्तली...सुन्तली...मेरी प्यारी दिदी सुन्तली !

बराहक्षेत्रको पवित्र मन्दिरमा गएर सुन्तली र सनमानको प्रेमको बन्धन बाँधिएको थियो, जिन्दगीको दोभान गाँसिएको थियो । अरुण र तमोर मिलेको थियो । सनमान र सुन्तली दुवै खुसी थिए । आमा र बाको त कुरै भएन ।

लाहुरे लोग्ने पाउनु सबैका लागि कहाँ सम्भव हुन्छ ? यो त पूर्वजन्ममा लिएर आउनुपर्छ । हाम्रो परिवारमा ती धेरै खुसीका दिनहरू थिए, सफलता र गौरवका वर्षहरू थिए । धङधङ छ अझ बाँकी मसँग । मकहाँ गएर ब्युँझूँ ? कुन सपना देखेर ब्युँझूँ ? सायद म कहिल्यै ब्युझिदिनँ ? कहिल्यै उठेर यो खुला आकाश हेर्न सक्तिनँ । कुनै पापबोध आफूभित्र, कुनै अपराधबोध किन भइरहेछ ?

खै, कहाँ गएर ओर्लूँ ? सायद मैले ओर्लने ठाउँ कहीँ कतै छैन । म धरान पुगेर ओर्लन चाहन्नँ । यो बस रातोदिन गुडिरहोस्, एकनास गुडिरहोस् । म गइरहूँ कुनै अनन्त यात्रामा, कुनै लामो यात्रामा— मलाई यस्तै केही लाग्यो ।

सुन्तली धरानमा बसी । आमासँग बसी । उसको पढाइ बिहेमा गएर समाप्त भयो । म भारतसम्म पढ्न गएँ, इन्जिनियर भएर देश सेवा गर्न । देशभरि साँचो रूपमा पुलहरू बनाउन, साँचो रूपमा बाटोघाटो बनाउन म विदेश गएँ र सुन्तलीबाट टाढा भएँ । आमाबाट टाढा भएँ र निराशिएँ ।

सुन्तलीले भिनाजुबाट धरानमा नयाँ घर किनेर सुखपूर्वक बस्न लागेकी सुनेँ । डलरहरू आएको कुरा सुनेँ । तरहरामा दुई–चार बिघा खेत जोडेको थाहा पाएँ । उसको सुखमय जीवन मेरा लागि निश्चय नै खुसीको विषय भयो । अझ यौटी छोरीसमेत पाएकी समाचार मेरा लागि रमाइलो कुरा भयो । यौटा भाइका लागि यी सुखद् समाचारहरू नै थिए ।

आउँदै गरेको सुखद् समाचारसँगै यौटा दुःखद् समाचार पनि थियो, मेरी आमाको असामयिक मृत्यु । आमाको मृत्युलाई मैले स्वभाविकतासँग गाँसे र मन बुझाएँ– यस संसारमा स्थायी भन्ने कुरा केही पनि छैन, सबै अस्थायी । यो आउने र जाने क्रम नै सृष्टि हो ।

अब बा फर्कनुभयो । रिटायर्ड जिन्दगी बिताउन लाग्नुभयो । जुन पहाडको गोठ उहाँले छाडी आउनुभएको थियो, त्यही गोठमा फेरि दिन काट्न जानुभयो । कुनै दिन बुवाले लेख्नुभएको थियो— म अब धरान बस्तिनँ छोरा ! त्यो धरानको घरसँग तेरी आमाको सम्झना गाँसिएको छ, उसको छाया गाँसिएको छ । त्यहाँ बसेर म खुसी हुन सक्तिनँ छोरा ! बाँकी मेरो समय आफू जन्मेकै ठाउँमा काट्न दे ।

मेरो पढाइ सिद्धिएको छैन । अझ एक वर्षजस्तो बाँकी छ । र, त्यो पूरा नगरी म धरान जान लागेको छु, दिदीको निष्प्राण शरीर हेर्न । मजस्तो अभागी को होला ? मजस्तो दुःखी को होला ? म सोच्तछु र चुपचाप बाहिर हेर्छु । धरानको बसस्टप आउन लागेको छ । एकैछिनमा भानुभक्तको प्रतिमा देखापर्न लागेको छ । साँझ पर्न–पर्न लागेको छ ।

यो यात्राको कथा अब सुरु हुन्छ— म विगतलाई एकैपटक सम्झन्छु । ती दिनहरूमा सुन्तली धरानमा एक्ली थिई, न उसलाई माया गर्ने बा–आमा थिए, न म थिएँ । न भिनाजु नै । धरानको एक प्रकारको रमाइलो र उत्तेजक वातावरणमा सुन्तली गाँसिई । जिन्दगीलाई उसले नयाँ अर्थमा स्वीकारी ।

बराहक्षेत्रको मन्दिरमा बराहभगवान्को दर्शन गर्न जाँदा रातहरू पनि सुन्तली त्यहीँ काट्न लागी । उसको क्षितिजमा नयाँ सम्भावनाहरू देखापर्न लागे, जहाँ लोग्ने र छोरी शून्यमा हराए ।

बसस्टपका पसलहरूमा बियरका बोतलहरूमा हराउन लागेकी सुन्तलीलाई धेरैले देखे । भेँडेटारका भट्टीहरूमा पनि सुन्तलीलाई धेरैले भेटे । भिनाजुले पठाएका डलरहरू उसका लागि सालका पातहरू भए । डलरहरू कुनै रूखमा फल्दैनन् भन्ने कुरा उसले बुझ्ने प्रयास गरिन । सुन्तली चंगाजस्तो धरानको आकाशमा उड्न लागी । धेरै किसिमका लट्टाइहरूसँग ऊ सहभागी भई । ऊ सबैकी भई, कसैकी भइन ।

कहिलेकाहीँ म दुई चार हरफ चिट्ठी पाउँथेँ, साह्रै सानो चिठी । जसमा सुन्तलीले आराम छु भनेर लेख्थी । एकाकी जीवनको आक्रोश पोख्थी । बुवाले एक प्रकारले धरानलाई बिर्सिसक्नुभएको थियो । पहाडी खोलाहरूमा माछा मारेर उहाँ विगतमा बाँच्न चाहनुभएको कुरा सुन्तलीले जानकारी दिन्थी । पुस्तकहरूमा अल्झिएर म ती चिठीहरू पढ्थेँ र बास्केटमा फ्याल्थेँ । वास्तवमा म सबै सरल रेखाहरू सोच्थेँ । यी बांगाटिंगा गोरेटाहरू, विषम रेखाहरू मेरो सोचाइबाहिरका विषय थिए ।

कहिले सुन्थेँ– सुन्तली अर्कैसँग गई । फेरि फर्केर आई । फेरि कहीँ कतै गई र फर्केर आई । तर, म विश्वास गर्दिनथेँ । यी निरर्थक हल्लाहरू हुन्, यौटी नारीलाई बदनाम गर्ने दुष्प्रयासहरू हुन् भन्ने म सोच्तथेँ ।

सुन्तलीले यस्ता विषयहरूमा कहिल्यै केही लेखिन । पछिपछि त उसले चिठी लेख्न पनि छाडी । सायद, उसले आफ्नो यौटा मायालु भाइलाई बिर्सी । आफ्नो लाहुरे लोग्नेलाई सधैँका लागि बिर्सी । छोरीलाई मात्र होइन, आफूलाईसमेत बिर्सी ।

उसले आफूलाई पनि किन यस्तरी बिर्सी ? किन आफूलाई यस्तरी एकाकी र निरीह अनुभव गरी ? ...म रुन खोज्छु । तर, यो रुने समय होइन । म मनलाई दह्रो पार्छु ।

बस कहीँ कतै बिग्रेको छ । जंगल सिद्धिनै लाग्दा यसरी बस बिग्रनु बोर लाग्ने कुरा हो । धरान आइपुग्नै लाग्दा यात्रीहरू दुःखी हुन्छन् । त्यस हुलमा म पनि मिसिएको छु ।

अनि, भिनाजु विदेशबाट आइपुग्नुभएको थियो । उहाँ थुप्रै सपनाहरू लिएर फेरि धरान आइपुग्नुभएको थियो । तर, भोलिपल्ट आफ्नै कोठामा सुन्तलीको लास भेटिएको थियो । भिनाजु त्यो दिन बिहानै फेरि बोर्निया नै फर्कनुभएको थियो । सुन्तली मारिई वा आफैँले आत्महत्या गरी, यो निश्चय हुनुपर्ने थियो । त्यो निश्चय लिन म आउनुपरेको थियो र आइरहेछु । मैले भिनाजुको दुष्कर्मको नै शंका गरेँ ।

बसस्टपमा पुगेर म सोचिरहेछु– सुन्तली दिदीको लास हेर्न जाऊँ कि भिनाजुजस्तै म पनि धरानको माटो टेकेर फेरि फर्कूँ ! म अनिश्चयमा छु– यो फिल्ममा हुने घटनाजस्तो सुन्तलीको मृत्युलाई म के भनेर लिऊँ, कसरी लिऊँ ? मेरो मन भारी भएर आउँछ । फनफनी रिंगटा लाग्छ ।

यस रिंगटाबीच सुन्तलीको अनुहार एक्कासि मभित्र यसरी छटपटाउँछ—मेरो निष्प्राण लासलाई त्यसरी घृणा नगर मेरो प्यारो भाइ ! मेरो यस नियतिलाई स्वीकार गर मेरो मायालु भाइ ! मेरो प्यारो भाइ धने ! तिमीले आफ्नी दिदी सुन्तलीलाई चिनेर सनाखत मात्र गर्ने होइन कि लास पनि बुझिलिनुपर्छ । कमसेकम मलाई बेवारिसे लास नबनाइदेऊ, मेरो यत्ति अनुरोध मेरो प्यारो भाइ तिमीसित ।

(वरिष्ठ कथाकार परशु प्रधानको कथासंग्रह ‘उत्तराद्र्ध’का सम्पूर्ण कथाहरू धारावाहिक रूपमा प्रकाशित गर्ने क्रममा पुस्तकको यो अन्तिम कथा प्रस्तुत गरेका छौँ ।) 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, जेठ २२, २०७८  ०६:३०
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC