site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
अन्तर्वार्ता
Nabil BankNabil Bank
नाटक मौलाउने अफ्ठ्यारो समयमै हो
Sarbottam CementSarbottam Cement

सुनील पोखरेल नेपाली नाट्य क्षेत्रका धरोहर हुन् । १३ वर्षको उमेरदेखि नाटक खेल्न थालेका उनले कालन्तरमा नाटकलाई नै करियर बनाए । सयौँ नाटकमा अभिनय गरिसकेका पोखरेलले दर्जनौँ नाटक निर्देशन गरेका छन् । उनले पढाएका सयौँ रंगकर्मीहरू अहिले रंगकर्ममा सक्रिय रहँदा पनि सुनील नाट्य कर्ममा अनवरत् क्रियाशील छँदै छन् । नाटकसँगै उनले चलचित्रमा पनि अभिनय गरेका छन् । तर, उनको मुख्य कर्मक्षेत्र नाटक नै हो । उनीसँगै नाटक सुरु गरेका सहयात्रीहरू पेसा परिवर्तन गरेर अलग–अलग बाटो लागे पनि सुनीलले नाटकलाई छोडेनन् । उनै नाट्यकर्मी सुनील पोखरेलसँग बाह्रखरीका नरेश फुयाँलले कोरोनाका कारण प्राप्त फुर्सदिलो समयमा नाट्यकर्मीको दैनिकी, नाटकघरहरू खुलेपछिका चुनौती र त्यसलाई सामना गर्ने उपाय, सम्भावित अफ्ठ्याराबारे केही प्रश्न गरेका छन् । तर, कम बोल्ने उनले यसपटक पनि धेरै बोलेनन् । प्रायः ‘एस’ ‘नो’मा जवाफ दिन रुचाउने उनले आफ्नो पुरानै स्वभाव दोहो¥याए । जवाफ साह्रै नै छोटो भएन र ? भन्ने प्रश्नकर्ताको जवाफमा उनले भने– ‘‘यही त मेरो दुर्भाग्य हो ।’’ प्रस्तुत छ, सुनीलसँग गरेको प्रश्नोत्तर जस्ताको तस्तै । 

० ० ०

कोरोना संक्रमणको त्रासका कारण १० महिनादेखि नाटक मञ्चनसम्बन्धी कुनै काम हुन सकेन । नाटकमा रमाइरहने मान्छे त्यसबाट लामो समय टाढिनुपर्दाको समय कस्तो रह्यो ?
यसमा धेरै बोल्नुपर्छ भन्ने लाग्दैन । एकै वाक्यमा भन्दा धेरै कारणले निकै गाह्रो रह्यो । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

नाटक मञ्चन मात्रै हुन नसकेको हो कि तपाईंजस्ता रंगकर्मीहरू पर्दापछाडिका काम गरिरहनुभयो ?
हो, पर्दापछाडिचाहिँ काम गरिरह्यौँ । 

के–कस्ता काम गर्नुभयो ?
पढ्ने, लेख्ने, आफ्नोबारे सोच्ने । आफ्नो कामको बारे सोच्ने काम गरिरहेका छौँ हामीले । 

Global Ime bank

अध्ययनमा नाटक नै प्राथमिकता पर्‍यो ?
जरुरी छैन । नाटक मात्रै होइन, अरू पनि पढ्ने काम भयो । 

नाटक लेखन अथवा कुनै नाटक वा चरित्र निर्माणमा काम गर्न सक्ने अवस्था रहेन ? 
धेरै साथीहरूले गर्नुभयो होला । तर, मैलेचाहिँ त्यसो गरिनँ । 

फुर्सदिलो समयलाई आफूलाई लेखन वा चरित्र निर्माणका काम गरेर सहज अवस्थाका लागि तयारी अवस्थामा राख्न सकिँदैन थियो ?
तपाईंले भनेकोभन्दा पर पनि दुनियाँ छजस्तो लाग्छ मलाई । मैले त्यो दुनियाँका लागि तयारी गरेँ । 

नाटकघरहरू अझै खुलेका छैनन् । कहिलेबाट खोल्ने र दर्शकले कहिलेदेखि नाटक हेर्न पाउलान् ?
मलाई के थाहा, कारण म सरकार होइन । 

नाटकघरहरू १० महिना बन्द हुँदा ठूलै व्ययभार बेहोर्नुपर्‍यो होला । नेपाल संगीत तथा नाट्य प्रज्ञा प्रतिष्ठानको केही आडभरोसा त रह्यो ? 
त्यो मलाई थाहा भएन, कारण यो मेरो चासोको विषय नै होइन । 

सहयोग गर्नुपर्ने निकायले नै सहयोग नगर्नुका पछाडि नाटकघर तथा नाट्यकर्मीहरूको पहल पुगेन कि सामान्य अवस्थामा नेपाली कला–साहित्य र संस्कृतिका क्षेत्रमा काम नगरेकाले बेवास्ता गरेको हो ?
यो मेरो चासोको विषय होइन । किनभने, म मेरो काम गर्ने मान्छे हुँ । 

परिवर्तित अवस्थामा नाटकहरूले पनि भौतिक दूरी कायम गर्दै ५० प्रतिशत अकुपेन्सीमा सञ्चालन हुनुपर्ने होला । यो अवस्थामा नाटकघरहरू चल्न सक्लान् ?
गाह्रो छ । यो हाम्रो समस्या हो । 

शत्प्रतिशत क्षमतामा नाटकघर सञ्चालन हुँदा पनि अक्सर दर्शकको अभावमा एकाधबाहेक घाटामै गएका खबरहरू आउँथे । अब त झन् कठिन होला । खुलेर फेरि बन्द पो हुने हुन् कि ?
अहिले सबै थिएटरहरूलाई गाह्रो छ । यो मैले देखिरहेको छु । खुले भने पनि कति मान्छेहरू आउँछन् वा आउँदैनन् हामी ग्यारेन्टी गरेर भन्न सक्तैनौँ । नाटकघरहरू आधुनिक फिल्म घरहरूजस्तो सुविधा–सम्पन्न छैनन् । त्यसैले केही समयसम्म म गाह्र्रै देख्छु । तर, कामचाहिँ गर्ने सोचिरहेका छौँ । 

लामो समयपछि पुरानो कर्ममा फर्किनुपर्नेछ । पर्फमेन्सका हिसाबले कत्तिको सहज होला ? 
थाहा छैन, यो भन्न सकिँदैन । किनभने, सरकारले फिल्म हल त खोल्यो । तर, नाटकघर पनि खोलेको हो कि होइन थाहा छैन । होइन भने पनि अब त हामी सुरु गर्छौँ विस्तारै । सबैले आफ्नो स्वास्थ्यबारे सोच्छन् होला । तर, यही गाह्रो समयमा नाटक फस्टाउने हो । 

नाटकको इतिहास हो यो ? 
मैले नेपालको इतिहास पढ्दा यही भन्छ । हरेक अफ्ठ्यारो समयमा नाटक मौलाएको छ । 

परिवर्तित समयमा नाटकको स्वरूप र प्रस्तुतिमा पनि केही फरकपन आउने सम्भावना छ ? यो अपेक्षा गर्न सकिन्छ ?
म यो अपेक्षा गर्छु । आउँछ कि आउँदैन मलाई थाहा छैन । तर, जनजीवनसँग जोडिएका नाटक आउने मैले अपेक्षा गरेको छु । 

कोभिडले उपलब्ध गराएको फुर्सदमा विश्वबजारका चलचित्र हेरेर चलचित्रकर्मीहरूले नेपाली चलचित्रले परिमार्जित हुनुपर्ने थुप्रै ठाउँ रहेछ भन्ने महसुस गरियो भनिरहनुभएको छ । रंगकर्मीहरूले पनि आफूलाई परिमार्जित गर्ने ठाउँ भेट्नुभयो कि ?
हो, मैले परिमार्जित हुने ठाउँ भेटेँ । 

सामान्य अवस्थामा नाटक गरेर जेनतेन मुस्किलले जीविकोपार्जन गर्नुपर्ने अवस्थामा रहनुपर्ने धेरै रंगकर्मीहरूले योबीचमा वैकल्पिक पेसा पनि अपरिहार्य रहेछ भन्नुभयो । हो, अन्य पेसा नगरी यो क्षेत्रमा टिक्न गाह्रो नै रहेछ ? 
बडो गाह्रो कुरो सोध्नुभयो । मैले पनि योबारे सोचिरहेको छु, मलाई पनि वैकल्पिक पेसा चाहिन्थ्यो कि भनेर । 

प्रायः आफू क्रियाशील रहेको क्षेत्र किनारा लाग्दै गएको समय उक्त क्षेत्रलाई जोगाएर मजबुत बनाउने अग्रज तथा अनुभवीहरूले नै हो । यो भूमिका तपाईंले यसअघि आवश्यक परेका बेला खेल्नुभएको पनि छ । कोभिडले थलिएको नाट्य क्षेत्रलाई उठाउन यो समय केही त्यस्ता योजना छन् ?
छैनन् । किनभने, मैले यो क्षेत्रको ठेक्का लिएको छैन । मलाई कसैले ठेक्का दिएको छैन ।

तस्बिर : सुनीलको फेसबुकबाट

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, पुस २५, २०७७  ०९:०३
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC