site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
बाह्रखरी कथा
Nabil BankNabil Bank
‘दमित आवाजहरू कथामार्फत आउन थालेका छन्’
Sarbottam CementSarbottam Cement

काठमाडौं । आख्यानाकार तथा पत्रकार नारायण वाग्लेले दमित आवाजहरू कथामार्फत मुखरित हुने थालेको बताएका छन् ।

बाह्रखरी बुक्सले सोमबार यस वर्षको कथा प्रतियोगिताको विजेता घोषणा गरेको थियो । ‘भर्चुअल’ माध्यमबाट गरिएको विजेता घोषणाको समूहगत छलफलमा वाग्लेले नेपाली समाजका किनाराकृत र सीमान्त आवाजहरू कथामार्फत बाहिर आउन थालेको बताएका हुन् । प्रतियोगितामा आएका कथाहरूले त्यसको छनक दिएको वाग्लेको बुझाइ छ ।

“विशेषतः २०६२–६३ पछि दबिए–दबाइएका आवाजहरूले कथाको रूप लिन थालेका छन् । आख्यानमार्फत बाहिर प्रकट हुन थालेका छन्,” ‘पल्पसा क्याफे’का लागि मदन पुरस्कार विजेता रहेका वाग्लेले भने, “हिजो उनीहरूका सङ्घर्ष, सपना र जीवन भोगाइ अरूले भन्थ्यो । आज उनीहरूकै शब्द र शैलीमार्फत आउन थालेका छन् ।”

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

आख्यानकार अमर न्यौपाने बाह्रखरी कथा प्रतियोगितामा आएका केही कथा विषयका हिसाबले उत्कृष्ट रहे पनि शिल्प र प्रस्तुतिमा भने समस्या रहेको औंल्याए ।  “प्रतिनिधिमूलक कथा हेर्दा पलङ, टेबल, कुर्सी, दराज आदिको ठाउँमा रूख नै ल्याएर राखेजस्तो देखिन्छ,” उनले उदाहरण प्रस्तुत गर्दै भने, “ती रूखबाट अनगिन्ती सामग्रीहरू तयार पार्न सकिन्छ ।”

प्र्रतिस्पर्धामा सामेल भएका र छनौटमा परेका केही कथा हेर्दा विषयशैली र प्रस्तुतिगत विविधता भेट्टाइए पनि सबै ठाउँका कथा आउन नसकेको पनि उनले कमी महसुस गरे । “हामीकहाँ परम्परागत मानकहरू छन् । कथाको मूल्य छ । जसरी मानिसको आँखा, नाक, मुख, कान आदि हुँदा मात्रै मानिसको दर्जा दिन सकिँदैन, सास चाहिन्छ,” उनले बुझाइ थियो, “त्यस्तै कथामा पनि तत्त्व भएर मात्रै हुँदैन, सास अनिवार्य छ ।”

Global Ime bank

प्रतिस्पर्धामा कथा प्राणका दृष्टिले केही कथा स्तरीय र आयामिक भन्न सुहाउने रहेको उनको जिकिर थियो । यस्तै तर्क बिना थिङ तामाङको पनि छ । पहिलो संस्करणको प्रथम पुरस्कार राशि विजेतासमेत रहेकी तामाङले पनि शास्त्रीय मानक, मान्यता नपछ्याए पनि अहिलेका कथा लेखनले अलग्गै बाटो खनेको र त्यसले आख्यान क्षेत्र समृद्ध बनाउन टेवा पु¥याउने बताइन् ।

“शास्त्रीय कथा पढ्दापढ्दा एककिसिमले मोनोटोनस भएको थिएँ,” बाह्रखरी कथा प्रतियोगितको निर्णायकमा बस्दा त्यो मोनोटोनसबाट बाहिर आउन पाएँ,” उनले भनिन्, “ती पुरातन लय समातिरहेका र शास्त्रीय चिन्तन बोकेका कथाबाट बाहिर आउन एककिसिमले प्रेरणा नै मिल्यो ।”

आँसु र यौन सार्वभौम विषय 

छलफलको सहजीकरण बाह्रखरी बुक्सका सम्पादक तथा आख्यानकार राजेन्द्र पराजुलीले गरेका थिए । उनले नेपाली साहित्य आँसु र यौनकै वरिपरि घुमेकोबारे प्रश्न गरेका थिए । जवाफमा मदन पुरस्कार विजेता समेत रहेका अमर न्यौपानेले आँसु र यौन सार्वभौम कुरा भएकाले कथाबाट बाहिरिन नसक्ने जिकिर गरे ।

“जसरी मानिसको जीवनबाट आँसु र यौन बाहिरिन सक्दैन,” उनले आफ्नो तर्कलाई पुष्टि गर्दै भने, “जीवनका जे–जे अवयव छन्, कथामा पनि ती कुनै न कुनै रूपमा आउँछन् । मानिसका विषयहरू हटाएर कथामा कुन कुराको कल्पना गर्न सकिन्छ ?”

उनले कुनै समय कथामा महिला र पुरुषमात्रै कथाको केन्द्रीय चरित्र बन्ने गरेको बताउँदै अहिले त्यसमा पनि फेरबदल आइसकेको बताए । 

बाह्रखरी बुक्सको दोस्रो संस्करणको कथा प्रतियोगितमा मुना चौधरी प्रथम भएकी छिन् ।  उनको लार कथाले प्रतिस्पर्धामा सहभागी ६०० कथालाई उछिनेर प्रथम भएको हो ।  उनले एक लाख रुपैयाँ नगद पुरस्कार प्राप्त गरेकी छिन् । श्रेयज सुवेदीको ‘बेजोडा’ कथा द्वितीय भएको छ । सुवेदीले ६० हजार नगद प्राप्त गरेका छन् । प्रतियोगितामा दीपेन्द्र दोङ तामाङ तेस्रो भए । ‘बुलेट बाइक’ कथाका लागि उनले ४० हजार नगद र प्रमाणपत्र हात पारेका छन् ।

यसवर्षको संस्करण माघ महिनामा घोषणा गरिएको थियो । वैशाख १२ गते नै विजेता घोषणा गर्ने तयारी गरेको थियो ।  चैत ११ गतेदेखि देशव्यापी लकडाउनको घोषणा भएपछि ६० दिन ढिला गरी भर्चुअल माध्यमबाट विजेता घोषणा गर्नुपरेको बाह्रखरी बुक्सका सम्पादक राजेन्द्र पराजुलीले जानकारी दिए ।  सोमबार डिजिटल र अडियो बुक पनि अनावरण गरिएको थियो  । उत्कृष्ट २५ मा परेका कथाहरू छिट्टै किताबका रूपमा प्रकाशन गरिने प्रतियोगिताका संयोजक राजेश खनालले जानकारी दिए ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: सोमबार, असार ८, २०७७  २०:४१
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
नबिर्सौँ भूकम्पले सिकाएको पाठ !
नबिर्सौँ भूकम्पले सिकाएको पाठ !
ICACICAC