site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Nabil BankNabil Bank
अवतार २ : प्रकृतिको स्तुतिगान
Sarbottam CementSarbottam Cement

काठमाडौं । घरको छतमा बसेर लाखौँलाख कोस टाढा रहेका चम्किला ताराहरूलाई तपाईंले कहिले नियाल्नुभएको छ ? साँझमा पन्छीहरू मस्तसँग आकाशमा उडिरहेको आँखै नथाक्ने गरी हेर्नुभएको छ ? समुद्र नभए पनि एक्वारियम पसलमा गएर रंगीबिरंगी माछाहरूको अद्भूत लीलामा सम्मोहित हुनुभएको छ ? एकपटक सोच्नुहोस् त पन्छीजस्तै उड्न पाए, माछाझैैँ समुद्रको गहिराइमा डुबुल्की लगाउन पाए, शिक्षक र अभिभावकको करकापविना थाक्ने गरी दिनभर जंगलमा साथीसंगीसँग रमाउन पाए जीवन कस्तो हुन्थ्यो होला ?

हलिउड निर्देशक जेम्स क्यामरुनको चलचित्र ‘अवतार : द वे अफ वाटर’ले तपाईंलाई प्रकृतिको यही स्वच्छन्द दुनियाँमा लैजान्छ । १३ वर्ष लगाएर बनाइएको यो चलचित्रमा मानव मूल्य र प्रकृतिको अद्भूत नजारा देखाइएको छ । यसले करिब तीन सातायता बक्सअफिसमा राम्रो आम्दानी गरिरहेको छ ।

निर्देशकले चलचित्रमार्फत प्रकृतिको स्तुति गाएका छन् । ‘अवतार : द वे अफ वाटर’ संस्कृत, हिन्दु धर्मशास्त्र र आदिवासीबाट प्रेरित भएर बनाइएको सन् २००९ को हिट चलचित्र ‘अवतार’को सिक्वेल हो ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

टम क्रुजको फिल्म ‘टप गन : माभेरिक’लाई उछिनेर विश्वव्यापी बक्सअफिसमा १.५ बिलियन अमेरिकी डलरका साथ यो चलचित्र सन् २०२२ को सबैभन्दा ठूलो रिलिज बन्न सफल भयो ।

अवतार : द वे अफ वाटरमा सुली परिवार (जेक, नेटिरी र उनीहरूका सन्तान) र स्काई पिपुल (पृथ्वीबाट आएका मानिस)को निरन्तर क्रूर आक्रमण, एकार्कालाई बचाउन गरिने प्रयास, बाँच्नका लागि लडाइँ र उनीहरूले भोगेका वियोगका कथा थ्रीडीमार्फत कुशलतापूर्वक देखाइएको छ ।

Global Ime bank

चलचित्रमा जेकको एउटा संवाद छ– पानीको बाटोको सुरुआत र अन्त्य हुँदैन ।

परिवारको ज्यान बचाउन थल छोडेर जलमा आएका जेकको कहानीबाट निर्देशक क्यामरुनले मानिसको अहंकार, आधुनिकताको कुरूपता, प्रकृतिको रहस्य, माया र न्यायलाई रोमाञ्चक ढंगले प्रस्तुत गरेका छन् ।

‘अवतार’सँगै क्यामरुनले दर्शकलाई थ्रीडी सिनेमाप्रति आकर्षित गरेका थिए । त्यसपछि ‘अ्याभेन्जर्स’, ‘डक्टर स्ट्रेन्ज’जस्ता सिनेमा थ्रीडीमा बनाइए पनि क्यामरुनले जस्तो यथार्थवादी ‘फिल’ गराउन सक्ने बनेको छैन भन्दा अतिशयोक्ति नहोला ।

निर्देशक क्यामरुमले एउटा भिडियोमा अवतारमा आफ्नो सबैभन्दा चुनौती पूरै चलचित्र पानीमुनि छायांकन गर्नु रहेको बताएका छन् । तर, जसरी दर्शाएका छन्, त्यसले उनलाई अब्बल साबित गरेको छ । पहिलो अवतारमा एक दृश्य जहाँ जेक (प्रोटागोनिस्ट)लाई थानेटरले लखेट्दा उनले माथिबाट झरनासँगै तल हामफालेको दृश्य छ, त्यो दृश्य खाली कोठामा खिचिएको थियो । दहमा पौडिरहेको दृश्य भए पनि सबै खाली कोठामा अभिनय गराइएको थियो ।

तर, योपटक उनले अवतारका पानीमुनिका सबै दृश्य पानीमै खिचेका थिए । उनले कलाकारलाई धनुष विद्या, पार्कर खेल र पौडीको तालिम लिन लगाएका थिए । प्रशिक्षक ल्याएर महिनौँ कलाकारलाई तालिम दिन लगाएका थिए । पानीमुनि श्वास रोकेर शान्तसँग बस्न सक्ने तालिम समेत दिइएको थियो । सिगोरी विभर ६ मिनेट पाँच सेकेन्ड र केट विनस्लेट सात मिनेट १५ सेकेन्ड श्वास रोकेर पानीमुनि बसेको उक्त भिडियोमा बताइएको छ ।

नेटिरीको भूमिकामा रहेकी जो सलडानाले श्वास रोक्ने विशेष तालिम लिएको र त्यसका लागि विश्वचर्चित पौडीबाजहरूबाट पानीमुनि ध्यान मुद्रामा बस्न सक्ने, मुटुको धड्कन कम गर्ने, बढी अक्सिजन लिने र कार्बनडाइअक्साइड कम गर्ने क्षमता विकास गरेको बताएकी छन् ।

अवतारमा ७१ वर्षीया सिगोरी विभरले १३ वर्षीया किशोरी किरीको चञ्चले भूमिका निभाएकी छन् । पानीमुनिको संसार डुल्दा मुख बन्द गर्न नसकिने बरु खुसी भएको नाटक गर्नुपर्दाको चुनौतीपूर्ण क्षण विभरले जिम्मी किमेलको शोमा सुनाएकी थिइन् ।

भिडियोमा बताइए अनुसार पानीमुनि नृत्य गरिरहेको दृश्य जिम्यास्टहरूले गरेका थिए । समुद्रमा तैरिरहेको दृश्य भने कलाकार आफैँले गरेका थिए । पानीमा ‘सिकारी’हरूबाट बच्न छिटो पौडिनुपर्थ्यो । त्यसका लागि कलाकारले हातहरूमा ‘जेट प्याक्स’ लगाएका थिए । पानीमुनि स्कुटर पनि चलाइएको थियो ।

नयाँ क्यामेराको आविष्कार
अवतार २ बन्नुमा प्रविधिको ठूलो भूमिका छ । क्यामरुने प्राकृतिक देखाउन स्टुडियोमा ठूलो पोखरी बनाएका थिए । जसमा ३.४ मिलियन लिटर पानी अट्थ्यो । त्यो करिब ओलम्पिक खेलिने पौडीपोखरीजत्तिकै ठूलो हो । यति ठूलो पोखरीमा कलाकारको गति छायांकन गर्न कठिन हुन्छ ।

अवतार २ का लागि नयाँ क्यामेरा आविष्कार गरिएको थियो । क्यामरुनको उत्पादन कम्पनी लाइटस्टर्म इन्टरटेनमेन्ट र सोनीले सोनी भेनिस नामक नयाँ क्यामेरा विकास गर्यो । यो सोनीको पहिलो पूर्ण–फ्रेम डिजिटल मोसन पिक्चर क्यामेरा हो । अधिकतम प्रयोगको लागि थ्रीडी स्टेरियोस्कोपिक रिगहरूसँग यसको प्रयोग गरिएको थियो ।

करिअर
क्यामरुनले सन् १९७३ मा कलेजको पढाइ बीचमै छोडेका थिए । उनले स्ट्यामफोर्ड कलेजिएट र ट्रोय हाइस्कुलमा पढेका थिए । १९७३ मा फुलरटन कलेजमा भौतिकशास्त्र पढ्न भर्ना भए पनि उनले पाठ्यक्रम पूरा गरेनन् ।

संघर्षका दिनमा उनले एउटा स्थानीय स्कुलका लागि ट्रक चालकका रूपमा काम समेत गरेका थिए । बाल्यकालदेखि नै विज्ञान कथाप्रतिको उनको लगाव थियो । फिल्म निर्देशक बन्ने चाहनाले उनलाई १९७७ मा ‘स्टार वार्स’ हेरेपछि चलचित्र बनाउन प्रेरित गर्यो । र, जागिर छोडे । चलचित्रसम्बन्धी विभिन्न प्रविधियुक्त सामग्री चलाउन सिके । १९८० मा कला निर्देशकका रूपमा कार्यरत हुनुअघि रोजरले कोर्मन स्टुडियोमा मिनिएचर मोडेल निर्माता भएर काम गरे ।

क्यामरुनले पछि आफ्ना साथीहरूसँग मिलेर ‘जेनोजेनेसिस’ नामक फिल्म बनाएका थिए । त्यसबाट उनले ख्याति कमाए ।

भिडियोमा बताएअनुसार ‘पिरान्हा २’ को छायांकन गर्दा उनी बिरामी परे र अदृश्य रोबोटको सपना देखे । त्यो फिल्म ‘टर्मिनेटर’को लागि प्रेरणा बन्यो । उक्त चलचित्रको अधिकांश पटकथा उनले आफ्नो कारमा बसेर लेखेका थिए । सन् १९८४ मा ‘टर्मिनेटर’ व्यावसायिक रूपमा सफल भयो ।

क्यामरुनले चलचित्रमा परिणत गरेको अर्को सपना ‘अवतार’ थियो । यो सपना उनको बाल्यकालको थियो, जसलाई २००९ मा पहिलो भाग बनाएर साकार पारेका थिए ।

सन् २००९ मा अवतारपछि ‘अवतार २ : द वे अफ वाटर’ रिलिज हुन १३ वर्ष लाग्नुको पछाडि कोरोना महामारी पनि एउटा कारण भएको उनले बताएका छन् । ‘अवतार २’ २५० बिलियन अमेरिकी डलरको बजेटमा बनाइएको हो । ‘अवतार’ २३७ मिलियन बजेटमा बनाइएको थियो । त्यसले विश्वव्यापी रूपमा २.९ बिलियन डलर कमाएको थियो ।

‘टाइटानिक’ फिल्मकी नायिका विन्सलेटले २५ वर्षपछि ‘अवतार’का लागि क्यामरुनसँग काम गरिन् । फिल्ममा उनी रोनलको मानवीय भूमिकामा छिन् । क्यामरुनले यसका अरू तीन शृंखला पनि रिलिज गर्ने योजना बनाएका छन् ।
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, पुस ३०, २०७९  ०८:५९
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
कतारका अमिर थानीसँगको अपेक्षा
कतारका अमिर थानीसँगको अपेक्षा
ICACICAC