site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Nabil BankNabil Bank
अहिलेको राजनीति पनि देखाउने नाटक ...गच्छामि 
Sarbottam CementSarbottam Cement

काठमाडौं । मंगलरबार अपराह्न थापागाउँस्थित कुञ्ज नाटकघरमा पुग्दा ऐमाले नेतृ अष्टलक्ष्मी शाक्य र एमाले नेता अमृत बोहोरा जाडो छल्न आगो तापिरहेका थिए । सँगै थिए कुरुकुलका संस्थापक रंगकर्मी सुनील पोखरेल र निशा शर्मा । नाटकघरको भेट, कुरा नाटककै चल्दै थिए । 

कुन नाटक रे ! अष्टलक्ष्मीको प्रश्नमा सुनील भन्दै थिए, थोप्लो थोप्लो थोप्लो गच्छामि । 

‘ए बुद्ध सम्बन्धि ?’

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

‘होइन बुद्धभन्दा पनि दर्शनसँग जोडिएको नाटक हो । जीवनमा सबैलाई काम लाग्ने कुरा छ,’ निशाले स्पष्ट पारिन् । 

केहीबेरको गफगाफमा उनीहरू नोस्टाल्जिक भए । सुनील र निशाका नाटक आफूले पहिला पनि धेरै पटक हेरेको अष्टलक्ष्मी र अमृतले सम्झाए । अमृतले भने, ‘तर, यहाँ होइन डिल्लीबजारमा ।’ 

Global Ime bank

फेरि निशाले सच्याइन्, ‘डिल्लीबजार भन्दा पनि पुरानो बानेश्वरमा हो, गुरुकुलमा ।’

गफगाफमै घण्टी बज्यो । 

अष्टलक्ष्मी : के को घण्टी हो ?

निशा : हाम्रो होइन, कलाकारको हो । कलाकार मञ्चमा जाने घण्टी ।

‘ए ।’

सुनीलले पास ल्याएर बाँडे । र, एकजनालाई बोलाएर भने– उहाँहरूलाई लिएर जाऊ र अगाडि राख त । 

नाटकबारे मञ्चमा सहनिर्देशक वीरेन्द्र हमालले जानकारी दिए । र, सुरु भयो नाटक । सुनील पोखरेलले निर्देशन गरेको नाटकले शाक्यमुनि बुद्धका बारेमा जानकारी दिन्छ । सूत्रधारका रुपमा रहेका दुई दाजुबहिनी कलेका विद्यार्थी हुन्छन् । उनीहरूलाई कलेजले सिद्धार्थ गौतम अथवा गौतम बुद्ध को हुन् भन्ने प्रोजेक्टवर्क दिएको हुन्छ । उनीहरू आफ्नो प्रोजेक्टवर्क पूरा गर्न रिसर्च गर्न थाल्छन् । रिसर्च गर्दा भेटिएका सत्य र तथ्य नै नाटकको एक मात्रै मुख्य विषय हो । 

कुनै एक व्यक्तिले लेखेको नाटक होइन यो । त्यसैले सुनील भन्छन्, “यो स्क्रिप्टेड होइन । हामीले पढ्दा थाहा पाएका र विभिन्न बुक अध्ययन गर्दा थाहा पाएका कुरालाई समेटेर नाटकको रुप दिएका हौँ । स्क्रिप्टेड नाटक होइन यो ।” 

यद्यपि, पुण्यप्रसाद प्रसाईंको पुस्तक गौतमबुद्ध नाटकको मूल आधार हो । नाटकमा यशोधराको एकालाप सिकेलालले लेखिदिएका हुन् । नाटकमा यशोधराको संवाद छ,– अनि म ? युवराज्ञी यशोधरा, नारी शक्ति, म ऊर्जा हुँँ युवराज, पाँचौँ तत्व एवं राप र तापको स्रोत । मलाई छाडेर सत्यको खोजी ? पाइहाले पनि अपुरो हुनेछ त्यो सत्य युवराज । पूर्णता पाउन तिमीले फर्केर कपिलवस्तु नै आउनुपर्नेछ ।

यसअघि, रोहिणी नदीको पानीलाई लिएर दुई गणराज्य (कपिलवस्तु र कोलिया) बीचमा द्वन्द्व चर्किन्छ । युद्धकै परिस्थिति निम्तिन्छ । सिद्धार्थ गौतम युद्धको पक्षमा छैनन् । युद्ध हुने भएपछि मेलमिलाप र शान्तिको पक्षमा रहेका सिद्धार्थले घर छोडेर निस्किन्छिन् । परिवारको आग्रहलाई वेवास्था गरेर उनी राजर्शी पहिरन छोडेर दरबार छोड्छन् । 

बुद्धत्व प्राप्त भएपछि उनी कपिलबस्तु फर्किन्छन् । यही कुरा नाटकले बोलेको छ । समयसँगै नाटक हिँडेको छ । आकाशवाणीबाट आउने आवाजले भन्छ– राजनीति जनताका लागि हुनुपर्छ । जनताको सेवा गर्नु नै राजनीतिको धर्म हो । राजनीतिज्ञ जनताका सेवक हुन् मालिक होइन । राजनीति पेसा होइन समाजसेवा हो । कथा बुद्धको समयको भए पनि अहिलेको नेपाली राजनीतिसँग जोडिएको छ । जनताका समस्यालाई नजरअन्दाज गर्ने राजनीति र राजनीतिज्ञ समाजमा अस्तित्वमा रहिरहन नसक्ने नाटकसले सन्देश पनि दिएको छ । 

नाटक ‘...गच्छामि’ पुस २३ गतेसम्म मञ्चन हुनेछ ।
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बुधबार, पुस २०, २०७९  १५:५०
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
कतारका अमिर थानीसँगको अपेक्षा
कतारका अमिर थानीसँगको अपेक्षा
ICACICAC