site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
अन्तर्वार्ता
Nabil BankNabil Bank
मदन दाइ र हरि दाइले संकेत गर्नेबित्तिकै बुझिहाल्नुहुन्थ्यो
Sarbottam CementSarbottam Cement

‘मह सञ्चार’को ब्यानरमा निर्माण भएको चलचित्र ‘शत्रु गते’ यही चैत ९ गतेबाट प्रदर्शनमा आउँदैछ । हरिवंश आचार्य, मदनकृष्ण श्रेष्ठ, किरण केसी, दीपकराज गिरी, दीपाश्री निरौला, शिवहरि पौडेल, प्रियंका कार्की, पल शाह, आँचल शर्मालगायतका कलाकारले अभिनय गरेको चलचित्रलाई प्रदीप भट्टराईले निर्देशन गरेका छन् । डेब्यू निर्देशन ‘जात्रा’ बाट तारिफ बटुलेका भट्टराईले ‘शत्रु गते’ मार्फत दुई परिवारबीच विवाह बन्धबनबाट जोडिन लागेको सम्बन्धमा केकस्ता उतारचढाव आउन सक्छन् भनेर दोखाउन खोजेका छन् । निर्देशक भट्टराईसँग ‘शत्रु गते’ को सेरोफेरोमा रहेर बाह्रखरीका नरेश फुयाँलले गरेको कुराकानीः
० ० ०

चलचित्र रिलिजपूर्व निर्माण युनिट मोफसलका मुख्य सहर पुग्यो, किन ? 

चलचित्र प्रदर्शन भनेको चलचित्र निर्माण युनिटका लागि शुभकार्य हो । पछिल्लो समय टेक्नोलोजीको विकाससँगै नयाँ तरिकाले जानकारी दिने तथा बोलाउने चलन छ । तर, हाम्रो परम्पराअनुसार घरमै पुगेर सुपारी दिने चलन छ । हामी सबै दर्शकको घरमा त पुग्न सक्तैनौं तर पनि मुख्य सहरमा पुगेर चलचित्र प्रदर्शन हुन लागेको जानकारी भने दिने प्रयास गर्यौं । दर्शकलाई हाम्रो चलचित्रप्रति अपनत्व फिल होस् भनेर पनि यसो गरेका हौं । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

भनेपछि चलचित्रको प्रचार शैली फेरियो भन्न मिल्छ ?
 

हो, विस्तारै अब चलचित्र निर्माणको प्रचार शैली फेरिँदैछ । पोष्टरमात्रै टाँसेर र टेलिभिजनबाट प्रोमो बजाएर मात्रै हुँदैन भनेर पनि हो । हामी मुख्य सहरमा मात्रै गएको भन्दै कति दर्शकहरुले हाम्रो सहरमा चाँहि किन आउनु भएन भनेर गुनासो पनि गरिरहनु भएको छ ।

Global Ime bank

चलचित्र ‘शत्रु गते’ कस्तो खालको चलचित्र हो ? 
 

पूर्ण मनोरञ्जनात्मक पारिवारिक चलचित्र हो । दर्शकका लागि मनोरञ्जनको पूर्ण प्याकेज हो भन्न रुचाउँछु म । दर्शकलाई खुसी र दुःखी दुवै बनाउँछ चलचित्रले । दर्शकले यो चलचित्र हेर्दा मेरो घरमा पनि यस्तो भएको भए के हुन्थ्यो हेला भनेर टाउकोमा हात राख्नुहुनेछ ।

मह जोडी जोडिएको चलचित्रमा मनोरञ्जनमात्रै भएर पुग्छ ? सामाजिक सन्देशको पनि अपेक्षा गर्नुहुन्छ नि दर्शकले ?
 

मह जोडीसँग मैले १४ वर्षदेखि काम गरिरहेको छु । चलचित्र भनेको एउटा मालाजस्तो हुनुपर्छ । जहाँ सयपत्री, मखमली सबै फूल हालेर राम्रो माला बनाउनुपर्छ भनेर मैले सिकेको छु । चलचित्रको मुटु त कथा नै हो, त्यसलाई मनोरञ्जनात्मक तरिकाले भन्नुपर्छ । कथाको यात्रा रमाइलो हुनुपर्छ । यही कुरा ‘शत्रु गते’मा छ । 

\"\"

वान लाइन स्टोरी ?
 

दुई घरबीच बन्न लागेको सम्बन्धमा केकस्ता उतारचढावहरु आउँछन्, त्यो नै चलचित्रको कुख्य कथा हो । भित्री रुपमा मधेस र पहाडको कथा पनि देख्न सकिन्छ ।

तपाईंसँग ‘छक्का पञ्जा’ को टिम पनि छ । ‘छक्का पञ्जा’ लाई गहन विषयलाई सस्ता रुपमा प्रस्तुत गरेको आरोप लाग्यो । त्यही आरोप तपाईंलाई पनि लाग्ने हो कि ?
 

‘छक्का पञ्जा’ जस्तै हुने भन्ने त हुँदैन । प्रत्येक चलचित्र फरक फरक हुन्छन् । ‘छक्का पञ्जा’ लाई उहाँहरु फुल कमेडी जानरा भन्नुहुन्छ । हाम्रो चलचित्र सोसल ड्रामा हो । यसलाई हामीले बेसचाहिँ ह्युमर दिएका छौं । ‘जात्रा’ डार्क कमेडी थियो । ‘शत्रु गते’ पनि सिचुएशनल ह्युमर हो ।

‘शत्रु गते’ मा स्टारडमको जुलुस नै छ । स्टारडम बेच्न खोज्नु भएको हो ?
 

मुख्य कुरा त कथा नै हो । स्टारडमले चलचित्र इनिसियल गए पनि अन्ततः कथा नै बिक्ने हो । मलाई टाउको भन्दा पनि त्यसको जरा नै बलियो हुनुपर्छ भन्ने लाग्छ । मेरो चलचित्र पहिलो तीन दिनभन्दा तीन दिनपछि चलोस् भन्ने चाहन्छु । त्यसैले यसमा मैले कथा बेच्न खोजेको छु । 

कथा बेच्न खोज्नु भएको भए यति धेरै स्टारडम किन चाहियो ?
 

कथाभित्र राम्रो मान्छे अटाउनुभयो भने त के नराम्रो भयो र ? उहाँहरुलाई हेरेर जबरजस्ती कथा लेखिएको भए फरक कुरा हो । तर कथामा जनताले मन पराएका मान्छेहरु अटाउनुभयो भने त्यो त झनै राम्रो भयो नि । स्टारलाई जबरजस्ती राख्न खोजिएको भए त अझै धेरै बाँकी नै हुनुहुन्छ नि । उहाँहरुलाई पनि अटाइन्थ्यो होला नि । कथामा फिट हुने व्यक्ति राखिएको छ । व्यक्तिलाई हेरेर कथा बनाइएको छैन । 

अघिल्लो चलचित्र ‘जात्रा’ मा तीन जना मुख्य चलचित्रबाटै कथा भन्न सक्ने निर्देशकलाई यो पटक यति धेरै चरित्र किन चाहियो भन्ने प्रश्न त जन्मियो नि !
 

कथा लेख्दा कोको कलाकार हुन्छ र कसलाई खेलाउने भन्ने सीमामा हामी बसेनौं । कथा सकिएपछि कोको होला भन्ने सोच्यौं । एउटा भएन भने अर्को र त्यो पनि भएन भने तेस्रो चौथौलाई सोच्यौं । मुख्य त कथा नै हो । 

चरित्र सुहाउँदो कथा र कथा सुहाउँदो चरित्र छान्न नसक्नु नै नेपाली निर्देशक तथा निर्माताको कमजोरी हो भनिन्छ नि ? 
 

पहिला चरित्रहरुको जमघट गर्ने हो कथामा । त्यसपछि पहिलो कुरा त अभिनय नै हेर्ने हो । पहिलो विकल्प को छ खोज्ने हो । जस्तै जात्रामा ‘फणिन्द्र’ का लागि विपिनलाई मैले देखें । अहिले सबैको नजरमा विपिन हुनुभएको छ । विपिनले नखेलाएर अर्को व्यक्तिलाई खेलाएको भए अहिले विपिनको ठाउँमा दर्शकले अर्को व्यक्तिलाई चिन्थे ।
 

विपिनले जस्तै ‘फणिन्द्र’ को क्यारेक्टरलाई अरुले न्याय नगरेर चलचित्र नै फ्लप हुने सम्भावना पनि उत्तिकै हुन्थ्यो भन्ने कुरालाई नजरअन्दाज गर्न सकिन्छ ?
 

त्यस्तो हुँदैन । कथा र अभिनय बलियो भयो भने व्यक्ति को भन्नेले फरक पार्दैन । बलिउड हलिउडमा पनि एउटाले छोडेर अर्कोले गरेर पनि हिट भएका धेरै उदाहरण छन् नि ।

त्यही बलिउड र हलिउड हो जहाँ अभिनेता र अभिनेत्रीलाई हेरेर कथा लेख्न सुरु गरिन्छ, त्यही भएर निर्देशकलाई चरित्र स्थापित गर्न र कथा भन्न कष्ट बेहोर्नु पर्दैन नि !
 

एकथरी निर्देशक त्यस्ता पनि छन् । कथा भन्ने कि मनोरञ्जन दिने भन्ने मुख्य कुरा हो । कथा भन्दै हुनुहुन्छ भने कथाले भनेको कुरा सतप्रतिशत आउँछ भन्ने छैन । सम्झौता गर्नैपर्छ । कथा, बजेट, पात्र, समयलगायतका धेरै पक्षमा नेपालमा सम्झौता गर्नुपर्ने अवस्था छ । 

लिजेन्ड चरित्र धेरै हुँदा निर्देशकमाथि कलाकार हाबी हुने सम्भावना उच्च रहन्छ ? कतै तपाईंको चलचित्र यसको मारमा त परेको छैन ?
 

बिल्कुल छैन । यति ठूलो कलाकारलाई यति सानो रोल कसरी सम्भव भयो होला भन्ने सरप्राइज चलचित्र घरमा पुगेपछि खुल्छ । कथा र निर्देशनमाथि कलाकार हाबी भएका छैनन् । 
 

\"\"

‘शत्रु गते’ लाई अपेक्षित चलचित्रको रुपमा हेरिएको छ । तर पछिल्लो समय अपेक्षा गरिएका चलचित्र नै चलिरहेका छैनन् । कतै यो चलचित्रले पनि दर्शकलाई निराश पार्ने त हैन ?
 

अपेक्षा गर्नु र चलचित्र चल्नु फरक कुरा हो । निर्देशक तथा कलाकारको विगतको कामले गर्दा दर्शकले अपेक्षा राख्नुहुन्छ, त्यो राम्रो कुरा हो । कहिलेकाहिँ अपेक्षा गरिएको कुरा पूरा हुँदैन । यसमा मेकरको कमजोरीले पनि हुनसक्छ । हलिउडमा पनि नम्बर वान भनिएका निर्देशकले बनाएका चलचित्र सधैँ ब्लकबस्टर हुँदैनन् ।

कास्टिङ क्रु, बजेट र प्रविधि प्रशस्त प्रयोग गरिएका चलचित्र सबै चल्छन् भन्ने छैन । त्ये देखिएकाले कसैले पनि मेरो चलचित्र चल्छ भनेर अभिमान पालेर बस्नु हुँदैन । काम इमान्दारिताका साथ गर्ने हो । दर्शकले अपेक्षा राख्नु स्वाभाविक कुरा हो ।
 

‘शत्रु गते’ को डिजिटल राइट्स अहिलेसम्कै महँगो मूल्यमा विक्री गर्नु भएको छ । विदेशी बजारमा चलचित्र जाने सम्भावना कत्तिको छ ? 
 

दर्शकमात्रै होइन, दर्शकसम्म चलचित्र पुर्याउने व्यक्ति तथा संस्थाहरुमा पनि यो चलचित्रप्रति धेरै अपेक्षा छ । बाहिरका धेरै शो विक्री भैसकेको छ भन्ने खबर आएको छ । नेपालमा चलेकै ९ गते नै अन्य तीन चारवटा देशमा पनि प्रदर्शन हुँदैछ । 

विदेशमा नेपाली चलचित्र शो किनेर देखाइन्छ, अनि त्यसैलाई नेपाली चलचित्रको ओभरसिज मार्केट भनेर भन्ने गरिएको छ । यसैलाई नेपाली चलचित्र विश्वबजारका गयो भनेर भन्न मिल्छ ?
 

पहिला होटल तथा कार्यक्रम हलहरुमा प्रोजेक्टरमा नेपाली चलचित्र देखाइन्थ्यो तर अहिले थिएटरमा नै देखाउन थालिएको छ । यद्यपि यसैलाई नेपाली चलचित्र विश्व बजारमा गयो भनेर भन्न मिल्दैन । 

मह जोडीले लामो समयपछि कथानक चलचित्रमा अभिनय गरेको छ । कत्तिको गाह्रो भयो ?
 

कथानक चलचित्र र टेलीसिरियल फरक फरक कुरा हुन् । पक्कै पनि मदन दाइ र हरि दाइ अभिनय गर्दा केही लम्ब्याउन खोजे जस्तो लाग्थ्यो तर संकेत गर्नेबित्तिकै बुझिहाल्नुहुन्थ्यो । १४ वर्षदेखि सँगै काम गरेकाले पनि होला सजिलो भयो काम गर्न । 

नाच्न जान्दिन भन्ने हरिवंश आचार्यलाई कसरी नचाउनु भयो ? 
 

उहाँले सुरुमै भन्नुभएको थियो कोरियोग्राफरलाई, म नाच्न जान्दिन, मलाई अफ्ठ्यारो स्टेपहरु नदिनू । उहाँले फेसियल एक्सप्रेसले नै नाच्नुभयो । शरीरभन्दा पनि उहाँको अनुहार नाच्थ्यो । त्यही नै राम्रो देखिन्थ्यो । 

तस्बिर : सरिता खड्का 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: सोमबार, चैत ५, २०७४  ०९:३९
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC