site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
विशेष
Nabil BankNabil Bank
दीपक र म एक अर्काबिना अपुरो छौं
Sarbottam CementSarbottam Cement
Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia
Global Ime bank
अढाई दशकअघि सेतो पर्दाबाट रंगीन दुनियाँमा आफ्नो करिअर खोज्न थालेकी दीपाश्री निरौला बीचका अधिकांश वर्ष काँचको पर्दामा रमाइन् । सानो पर्दामा करिब १५ वर्ष जमेकी उनी अन्ततः सुरुवाती सेतो पर्दामै फर्किइन् । बाध्यता हो या रहर, त्यो उनैलाई थाहा होला । तर, जे होस् करिअरको सुरुवाती वर्षमा झैँ ठूलो पर्दा उनका लागि अहिले भने अफाप भएन । उनी निर्मित चलचित्र ‘छ एकान छ’ र ‘वडा नम्बर छ’ हिट भए । दर्शकले उनको कर्म मन पराए । नेपाली रजतपटमा महिला निर्देशन ‘फेलियर’ भइरहेका बेला उनले यतिबेला नयाँ जोखिम उठाइन् र निर्देशन गरिन् नेपाली कथानक चलचित्र ‘छक्का पञ्जा ।’ यही भदौ २४ गते रिलिज डेट लिएको ‘छक्का पञ्जा’को प्रचारमा रहेकी दीपा समय मागेको २४ घण्टापछि हाम्रा लागि उपलब्ध भइन् । हामीले उनलाई भन्यौं, “हामीसँग केही पाठकका, केही पत्रकारका र केही आफ्नै प्रश्न छन्, जुन सीधा छन् । सुन्दा तपाईंलाई अप्रिय र तीतो लाग्न सक्छ । हाँसीहाँसी उत्तर दिनुहोला ।”
उनले भनिन्, “प्रश्न के हो ? सोध्नुस् ।”
हामीले सोध्यौं– ‘छक्का पञ्जा’मा सबै काम दीपकराज गिरीले गर्नुभए पनि नाम भने तपाईंको राखिएको रे ! तपाईंको करिअर ‘बुस्ट’ नभएको भएर गुन तिर्दिन त्यसो गर्नुभएको रे ! हो ?
हाहाहा...(लामो हाँसो) । कति मीठो कुरा, कति राम्रो कुरा । मेरोबारेमा आउने राम्रो र नराम्रो दुवै कुरालाई सकारात्मक रूपमा लिन्छु म । चलचित्र भनेको ‘होल टिम’ले बन्ने कुरा हो । त्यहाँ दीपाश्री पनि केही होइन । कुनै एउटा पात्रमात्रै पनि केही होइन । सबैभन्दा ठूलो कुरा टिम हो । टिमले राम्रोसँग काम गरेपछि त्यहाँ कुनै एउटा व्यक्तिले के ग¥यो भन्ने केही अर्थ रहँदैन । चलचित्रको मेरुदण्ड भनेको स्क्रिप्ट हो । चलचित्रमा ७५ प्रतिशत स्क्रिप्ट बोल्छ । २५ प्रतिशतमात्रै हो निर्देशकले फिल्डमा गएर निर्देशन गर्ने । पछिल्लो समयमा त एंगल समेत सिनेम्याटोग्राफरले दिन्छ । क्यारेक्टरअनुसार कथा बगेको छ कि छैन, त्यो मात्रै निर्देशकले हेर्ने हो ।
कुरा रह्यो करिअर ‘बुस्ट’को । ‘बुस्ट’ नभएको भए त यति लामो समय म यो फिल्डमा कसरी टिकिरहन्थेँ होला र ? एक वर्ष, दुई वर्ष, तीन वर्ष पो मान्छे टिक्ला, त्योभन्दा बढी त टिक्न सक्दैन । मान्छेमा केही भएपछि मात्रै निरन्तरता दिन सक्छ । दर्शकले माया गर्छन् । अरुले तानेर कति नै वर्ष टिक्न सकिन्छ र ? २५ वर्षसम्म यत्तिकै कोही पनि टिक्न सक्दैन । 
 
व्यावसायिक जीवनसँगै तपाईं व्यक्तिगत जीवनमा पनि उति सफल हुन सक्नुभएन । दीपकराज गिरीबाहेक अरुसँग तपाईंको नाम जोडिएन पनि । दीपकराजको अनुपस्थितिमा तपाईंको करिअर अपुरो हुन्छ भनियो भने सही हुन्छ कि गलत ?
दीपकराज गिरी भएन भने त अपूरो/अधुरो नै छु । जोडी भनेको मेरुदण्ड नै हो । हामी एक–अर्काबिना अपूरा हुन्छौं । शायद हरिवंश आचार्य र मदनकृष्ण श्रेष्ठ दाइ पनि एक्लै–एक्लै हिँड्नुभएको भए आजको अवस्थामा आइपुग्नु हुन्नथ्यो होला । दीपकजीको साथ मेरा लागि अपरिहार्य नै भइसक्यो । यो अर्थमा कि उहाँले मलाई र मैले उहाँलाई साथ दिएकाले नै हामी आज यो अवस्थामा आइपुग्यौं । 
अगाडिको कुरा थोरै सम्झौँ, उहाँ पनि एक्लै चलचित्र खेलिरहनुभएको थियो । म पनि एक्लै चलचित्र खेलिरहेकी थिएँ । जब हामी जोडी बनेर चलचित्र खेल्यौं, त्यसपछि हामीले आजसम्म पछाडि फर्किएर हेर्नुपरेको छैन । 
 
दीपकसँग सम्बन्ध लामो समयसम्म टिक्नुमा पनि तपाईंकै कारण हो भनिन्छ, किनकि तपाईंको अर्को सहारा छैन । तपाईंहरूबीच खटपट पर्दा पनि अवसरकै लोभमा सहकार्य तोड्ने हिम्मत गर्नुभएन । दीपकसँगको तपाईंको सम्बन्ध बाध्यताको उपज हो ?
यो प्रश्न सकिन नपाउँदै दीपा बीचमै दिल खोलेर हाँसिन् र भनिन्, “बाध्यता होइन, कामको उपज हो । व्यावसायिक जीवनको उपज हो । यसमा शंका गरिरहनु पर्दैन । हामी दुवै एक भएर काम गर्नुपर्छ । दर्शक/स्रोताले दिनुभएको अपार मायाका कारण पनि हामी एक छौं । एक्लै–एक्लै काम गरेको भए शायद हामीले यो उचाइ लिन सक्दैनथ्यौं ।”
 
बाहिर भन्दा तपाईंहरूले लगानी र आम्दानी बराबर भने पनि अधिकांश हिस्सा दीपकराज गिरीले लैजानुहुन्छ भन्ने सुनिन्छ । विभिन्न बहानामा उहाँले आफ्नो हिस्सा बढी लैजानुहुन्छ रे ! आफू एक्लै भएपछि केही गर्न नसक्ने डरले सहनुभएको हो ?
म एक्लै छँदै छैन । मसँग यति धेरै दर्शक, स्रोता हुनुहुन्छ । कम गर्ने टिम छ । एक्लै छु भन्ने प्रश्नै आउँदैन । बाँकी रह्यो लगानीको कुरा । दीपकको ५१ र हाम्रो ४९ प्रतिशत हो । दीपकजीले कहिले पनि ‘तिम्रो यति मेरो यति’ भन्ने फिल हुन दिनुहुन्न । हामी हिसाबमा पारदर्शी छौं । मैले डाइरेक्सन गरेको पैसा लिन्छु, दीपकले स्क्रिप्टको पैसा लिनुुहुन्छ । हाम्रो कलाकारले खेलेको पैसा लिनुहुन्छ, जबकि हामी सबै प्रोड्युसर हौं । नलिन पनि सकिन्थ्यो, तर रिलेसनमा सधैं पैसा बीचमा रहन्छ । त्यसैले हामी सधैं पारदर्शी हुन्छौं । दीपकजी र म एक–एक रुपैयाँ हिसाब गर्छौं । व्यावसायिक दरार नआओस् भनेर नै यसो गरिएको हो । 
 
तपाईंका कारणले दीपकराज गिरीको वैवाहिक जीवनमा तनाव आएको हल्ला चलिरहन्छन् । स्वीकार्नुहुन्छ ?
तनाव आएको भए दीपकजी मसँग यति लामो समयसम्म काम नै गर्नुहुन्नथ्यो नि । दीपकजीको परिवारलाई भने मैले र दीपकजीले पनि धन्यवाद दिनैपर्छ, किनभने उहाँले हामी र हाम्रो व्यावसायिक जीवनलाई बुझिदिनु भएको छ । यो समाजमा पढेका मान्छेहरूले त कुरो बुझ्दैनन्, कति धेरै अनावश्यक कुराहरू हुन्छन् । सहेर हिँड्नुपर्छ । दीपकजीको श्रीमती त ‘हाउसवाइफ’ हुनुहुन्छ । उहाँ कति बुझ्ने हुनुहुन्छ । व्यावसायिक जोडी भनेर बुझिदिनु भएको छ । तपाईंले कति त्यस्तो जोडी देख्नुभएको छ, जो छुटेका छन् । हामीले त्यो समस्या भोग्नुपरेको छैन । उहाँ धेरै नपढे पनि पढेका मान्छेभन्दा धेरै माथि हुनुहुन्छ । 
 
हास्यव्यंग्यमा मदनकृष्ण र हरिवंश (मह)पछि आफूहरू भएको दम्भका कारण तपाईंले धुर्मुस¬ र सुन्तलीलाई गन्दै गन्नुहुन्न रे ! झन् धुर्मुस–सुन्तलीले फाउन्डेसनमार्फत सामाजिक काममा समेत प्रशंसा कमाउन थालेपछि तपाईंहरूलाई खपिनसक्नु भएको छ रे ! त्यसकारण तपाईंहरूले उनीहरूलाई पूरै निषेध गर्नुभएको छ रे ! साह्रै हेप्नुहुन्छ रे ! किन त्यस्तो ईष्र्या ?
यो प्रश्न सुनेर पनि दीपा खित्का छोडेर हाँसिन् । प्रश्न सकिन नपाउँदै भनिहालिन्, “पूरै गलत । सकेको समाजसेवा सबैले गर्नुपर्छ । तर, कलाकारिता गर्न भनेर यहाँसम्म आएका छौं भने कलाकारितासँगै समाजसेवा गरेको अझै राम्रो । आज पनि ‘सुर्के थैली’ले रेकर्ड बनाएको अवसरमा भएको कार्यक्रममा ‘तिमीहरूले गरेको काम एकदमै राम्रो छ । तर, कलाकारिता गर्न भनेर आएपछि समाजसेवा र कलाकारितालाई सँगै अगाडि बढाउनुपर्छ । कलामा यति अगाडि आइसकेको मान्छे यो क्षेत्रबाट हराउनु भनेको कला क्षेत्रकै लागि घाटा हो’ भन्यौं । उनीहरूले पनि हाम्रो चलचित्रमा लगानी गरिरहेका छन् । वैमनश्यता थियो भने त लगानी नै गर्दैनथे नि ! मेरो घरअगाडि ठूलो १० तलाको बिल्डिङ छ । तर, मैले त्यत्रो घर बनाउन त सक्तिनँ नि ! सबैले सबै काम गर्न सक्तैनन् । आफूले समाजसेवा गरेको कुरा म आफैँले भन्नु राम्रो होइन । तपाईंहरूले खोज्नु राम्रो हो । त्यसमा पनि समाजमा नाम चलेको मान्छेले झन् गर्नुपर्छ । हामीले एक बचन भन्दा १० जना मान्छेलाई कन्भिन्स गर्न सकिन्छ । राम्रा मान्छेले भनेका छन्, राम्रो होला भन्ने हुन्छ । एउटै क्षेत्रका धुर्मुस–सुन्तली जोडी बनेर समाजसेवा गरिरहेका छन् । उनीहरू हाम्रा भाइबहिनी हुन् । हरि दाइ र मदन दाइको त्यति राम्रो जोडी छ । जितु र दमन रूपाखेती फेरि मिलेका छन् । नेताहरू फुट्ने क्रम छ, हामी हास्य कलाकार भने मिल्ने क्रममा छौं । धुर्मुस–सुन्तलीले काम गरिरहेका छन् भने हास्य क्षेत्रका मान्छेले गरिरहेको भनेर गर्व फिल गर्छौं हामी । सलाम छ तिमीहरूलाई ! तर, कलाकारिता भने नछोड । 
 
‘छक्का पञ्जा’मा भएभरका हास्य कलाकार देखिँदा पनि धुर्मस र सुन्तली देखिएनन् । ‘वडा नम्बर ६’मा पनि धुर्मुसलाई नियतवश कथाभन्दा पहिल्यै मार्नुभएको थियो भनिन्छ । आफूप्रतिको अविश्वास हो कि अरुको सफलता सहन नसकेको ?
यो प्रश्न नसकिँदै दीपाले भनिन्, “खेल्दै नखेलेपछि कसरी देखिन्छ त ?”
हामीले प्रश्न पूरा भएकै छैन भन्यौं । फेरि पनि आधा प्रश्नमै उनले भनिन्, “ओ माई गड ! कस्तो डेन्जर कुरा र’छ यो । ‘वडा नम्बर ६’ हेरिसकेपछि त्यहाँ धुमुर्स मर्नैपथ्र्यो भनेर साथ दिने हातहरू हामीले पाएका थियौं । यो प्रश्न अलि कस्तो–कस्तो लाग्यो मलाई ! धुर्मुसलाई त्यहाँ मारेर हामीले कथालाई बलियो बनाएका छौं, फितलो बनाएका छैनौं । के माओवादीमा गएका सबै मान्छे सबल र सक्षम हुन्थे त ? माओवादी र सेना/प्रहरीबीचको भिडन्तमा माओवादी मर्दैनथे ? हामीले यथार्थलाई नै चलचित्रमा देखाएका छौं । यसले चलचित्रलाई जीवन्त पारेको छ ।
र, अर्को कुरा– त्यहाँ सबैको जोडी हुन्छ । उसको मात्रै जोडी हुँदैन । विवाह गर्नका लागि सबै कुरा मिलिसकेपछि उसमा उत्साह सञ्चार भएकै बेला ऊ दोहोरो भिडन्तमा परेर मर्छ । विवाह गर्छु, गर्छु भनेर धुर्मुसले भनिरहँँदा पूरै चलचित्रको ‘सिम्प्याथी’ बोकेको बेला ऊ मर्छ । विवाहको सबै तयारी भइसकेपछि मान्छेको मृत्यु हुँदाको पीडा देखाइएको छ, नियतवश मारिएको भन्ने गलत हो । यसमा हामी सफल पनि भयौं । धुर्मुस र सुन्तलीलाई ‘माइनस’ गर्ने कुरा त हामी सोच्दै सोच्दैनौं । समाजसेवाका लागि उनीहरू अहिलेका ‘आइडल’ हुन् । कलाकारिताको क्षेत्रमा हरि दाइ, मदन दाइ ‘आइडल’ हुनुहुन्छ । हामीले चाहिँ समाजसेवा र कलाकारिता दुवै क्षेत्र छोडेका छैनौं । दुवै पक्षलाई सँगै लिएर गइरहेका छौं ।”
 
कहाँ र कसरी समाजसेवा गर्नुभयो ?
म अहिले यो–यो ठाउँमा समाजसेवा गर्र्यौं भन्न सक्तिनँ । आफूले गरेको समाजसेवा आफ्नै मुखबाट भनेको राम्रो हो जस्तो लाग्दैन । तपाईंहरू पत्रकार हो भने खोज्नुस्, पत्ता लगाइहाल्नु हुन्छ नि !
 
तपाईं पैसाका लागि मरिहत्ते गर्नुहुन्छ भनिन्छ । यतिसम्म कि विदेशमा कार्यक्रमको निम्तो आयो भने गिफ्टको लोभमा मात्रै पनि हुन्छ भनिदिनुहुन्छ रे ! साँचो हो ?
यो प्रश्नमा पनि दीपाले आफ्नो हाँसो थाम्न सकिनन् ।
“हामीलाई कसैले बोलाउँदैछ भने पहिला एग्रिमेन्ट गरेर कति पारिश्रमिक दिने हो, टेबुलमा पैसा राखेपछिमात्रै साइन गर्छौं । नत्र हामी कतै जादैनौं । यति धेरै फोन आउँछ । अहिले भर्खरमात्रै पनि तीजका लागि धेरै कार्यक्रममा आइदिनुप¥यो भन्नुभएको थियो । तर, ती सबै छोड्नुपर्यो, किनभने अहिले ‘छक्का पञ्जा’को प्रचारप्रसारमा छु ।
गिफ्टको कुरा गर्दा यदि तपाईंले भनेजस्तो हो भने अहिलेसम्म म यो क्षेत्रमा टिक्न सक्तिनथें । धेरै कुरा बजारमा आइसक्ने थियो । त्यसले मेरो व्यावसायिक जीवनमा असर गर्ने थियो । यो सरासर भ्रामक हुरा हो । 
 
‘छक्का पञ्जा’को यति धेरै आक्रामक प्रचारचाहिँ किन ? बोल्नेको पीठो बिकेजस्तो त हैन ?
सुन, चाँदी र हीराको त प्रचार गर्न मान्छे छोड्दैन । आफ्नो कुरा जानकारी गराउन आक्रामकमात्रै होइन, धेरै आक्रामक हुनुपर्छ । हाम्रो बजार यति धेरै सानो छ कि सबैलाई जानकारी दिनैपर्छ । ‘बोल्नेको पीठो पनि बिक्छ, नबोल्नेको चामल पनि बिक्दैन’ भन्ने उखान त्यसै बनेको होइन । राम्रो कुरा छ भने पनि राम्रो छ है भनेर दर्शक/स्रोतालाई जानकारी दिनुपर्छ ।
अन्तर्वार्तालाई बिट मार्दै दीपाले भनिन्, “प्रश्न मलाई साह्रै मन परे । केही तीता, केही मीठा । यो दर्शक/स्रोताको मनमा लागिरहेको तर जवाफ नपाइरहेको कुरा पनि हुन सक्छ । यस्ता प्रश्नोत्तर भइरहनुपर्छ । व्यावसायिक र व्यक्तिगत जीवनबारे स्पष्ट हुनुपर्छ ।”
आवरण तस्बिर सौजन्यः साझापोस्ट.कम
प्रस्तुतिः नरेश फुयाँल
 
NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, भदौ ११, २०७३  ०७:३८
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC