site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
प्रेमका अन्वेषक
Sarbottam CementSarbottam Cement

– अक्षर काका


‘अश्विनीकुमार’ मिथमा देव चिकित्सक हुन् । ऋग्वेदानुसार आयुर्वेदका आदि आचार्य पनि । सूर्यपुत्र हुनुका नाताले उनका अनेकानेक यशश्वीको चर्चा पुराणमा नभएका होइनन् ।

तर, उनी ‘अश्विनीकुमार’का अनेक मिथलाई माथ दिँदै ‘प्रेमका अन्वेषक’ बन्न पुगे ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

प्रेम ‘अपरिभाषित’ अनुभूति हो । त्यसो त यो अपनत्वभाव हो भनेर व्याख्या नगरिएका पनि होइनन् । मजबुत स्नेहको एक भावना र व्यक्तिगत लगाव हो भनेर अथ्र्याउनेहरू पनि बग्रेल्ती भेटिन्छन् ।

दर्शनशास्त्र भन्छ– प्रेम एक जीवात्माप्रतिको दया, करुणा र स्नेहआदि सबैको प्रतिनिधित्व गर्ने जैविक गुण हो । र, त्यसबाहेक यो विशिष्ट ऊर्जा पनि हो ।

Global Ime bank

यी त प्रेमका सामान्य धारणा भए । त्यसबाहेक प्रेमका अरू आयामहरू छन्, जुन आदिकालदेखि खोजिँदै आएको हो । र, अद्यापि जारी छ । भनौँ न, प्रेम गंगा हो– मानव सभ्यता सुरु हुनुपूर्व पनि यसकोे अस्तित्व थियो । र, आजपर्यन्त पनि यो बगिरहेकै छ ।

त्यसैमा मिसिन आइपुगेका छन्– लेखक अश्विनी कोइराला । र, पहिल्याउँदैछन् प्रेमका विविध शिराहरू ।

० ० ०

पेप्सीकोलाको सनसिटी अपार्टमेन्टबाट केही पूर्वपट्टिको भित्री गल्लीमा रहेछ उनको डेरा ।

“घर बनाउन सकेको छैन अझै !” उनको अनुहारमा सर्वकालिक हाँसो उदांगियो ।

उनको जीवन पनि पेप्सीकोलाका गल्लीजस्तै छन्, वक्ररेखायुक्त । मनमनै सम्झिएँ– सपाट हुँदो हो त, उनी शायदै अश्विनी बन्थे ।

तीनवटा मोडयुक्त गल्ली छिचोलेपछि आफू बस्ने कोठामा पुर्‍याए उनले । “आजपर्यन्त ‘सुकुम्बासी’ छ मेरो जीवनशैली ! २५ वर्षदेखि डेरामै बसेको छु,” शब्दमा क्रमशः जीवनका पाटा पोखिन थाले उनका ।

‘सुकुम्बासी’ जीवनको ‘प्रारब्ध’ जस्तै बनेको रहेछ !

भोजपुरमा जन्मिएका हुन् उनी । तर, बालखैमा विराटनगर झरे । बाबु पेशाले शिक्षक थिए, मंगलरबारेमा । आफ्नै बलबुतामा महेन्द्र प्राथमिक विद्यालय सञ्चालन गरेका थिए । अलिअलि जग्गाजमिन थियो । ‘यही विद्यालयमा पढाएर घरगृहस्थी चलेकै छ, केलाई पो चाहियो जग्गाजमिन ?’ भएजति जग्गनजमिन विद्यालयलाई नै सुम्पिएछन् । मास्टरले समेत जग्गा दिएपछि अरूले किन नदिनू, गाउँका अरूले पनि विद्यालयलाई जग्गा जमिन दिए । र, आफू विद्यालयको अधीनमा रहे ।

उनी ‘भूमिहीन’ बन्नुको खास कारण यस्तो रहेछ !

“अहिले पनि त्यहाँका मानिस विद्यालयको मोही बनेका छन् । र, तल्सिङलाई झैँ कुत बुझाउँछन्,” ओठको हाँसो परपर उछिट्टियो उनको ।

बाबुका अनेक किस्सा छन् उनका । तिनै किस्सा उनको बाल्यकालका हिस्सा बने । शिक्षक भएकाले पनि होला, बाबु असाध्यै पढ्न लेख्न रुचाउने । के–के लेखिरहन्थे । घरभरि किताबका ठेली हुन्थे । धूमिल सम्झनामात्रै छ– अश्विनीलाई ।

“तिनताका बाबु कम्युनिस्ट विचारधारासँग निकट हुनुहुँदो रहेछ,” उनी अहिले सम्झन्छन् ।

पञ्चायतकाल । खुल्लमखुला राजनीति गर्न कहाँ पाउनू ? त्यसमाथि कम्युनिस्ट भन्नेबित्तिकै तत्कालीन शासकको शरीरमा ज्वरो चढिहाल्थ्यो । पक्राउ परिने भयले उनका बाबुले घरमा भएका किताबका ठेली बारीमा गाडेका रहेछन् । त्यसैबाट पत्ता लगाएका हुन् उनले– पिताजीको झुकाव त कम्युनिस्टतिर पो रहेछ ! अश्विनीचाहिँ कांग्रेस कम्युनिस्ट दुवै भएनन्, विशुद्ध लेखक भए । र, पितासँगको सान्निध्यता लामो समय रहन पाएन ।

घर नजिकै भलुवा खोला थियो । तराईको ठाउँ, भैँसी आहाल बसाउन खोलातिर नै त हो लाने । वर्षायाम, खोला उर्लिएर आएको थियो । अचानक भैँसीले नदी किनारमा रहेको धानको बीउमा मुख गाडेछ । धपाउँछु भनेर के खोलामा पसेका थिए भूमरीमा परिहाले । बाबुलाई सदाका लागि खोस्यो भलुवाले !

“भोजपुरमा हुँदा कोसी (अरुण) पार गर्ने, पौडीबाजै हुनुहुन्थ्यो उहाँ । नाम चलेको । तर, भलुवाले निल्यो,” अचानक उनको अनुहारमा विष्मयभाव देखापर्‍यो ।

७ वर्षकै उमेरमा निधन भएकाले बाबुको आलिङ्गन त पाएनन् तर पढ्ने–लेख्ने बानीचाहिँ सर्‍यो उनमा । “किताब गाडेको ठाउँमा गएर बाबुले लुकाएको किताब के रहेछ भनेर उधिनेको पनि थिएँ तर माटोमात्रै हात लाग्यो,” उनी अहिले सम्झन्छन् ।

आमाले सुनाएअनुसार उनका पिताजीले लेखेका पनि थिए– दुई–तीन ठेली । तर, प्रकाशित भएनन् । ‘कम्युनिस्ट किताब’सँगै खाल्डोमा गाड्दा माटो भए ती ।

० ० ०

चारजना छोराछोरी । आमाले पाखुरा बजारेपछि मात्रै घरको चुल्हो बल्थ्यो । बाबुको निधनपछि निकै गाह्रो भयो उनीहरूलाई । दुईभाइ छोरा, दुई छोरीमध्ये जेठा थिए अश्विनी ।

सर्वोदय माविबाट माध्यामिक शिक्षा पूरा गरेका हुन् उनले । विराटनगरमै आईए सके ।


कान्तिपुरमा ‘नाटकीय’ प्रवेश

बताइरहनुपरेन, उनी लेखपढ गर्न रुचाउने मानिस हुन् । विराटनगरमा छँदा भारतबाट प्रकाशित हुने ‘पञ्जाब केशरी’ आउँथ्यो । त्यसको अघिल्लो पृष्ठमा विशेष सम्पादकीय हुन्थ्यो । र, पुछारमा लेखिएको हुन्थ्यो– अश्विनीकुमार !

विराटनगरमा हिन्दी साहित्य, लेख, आलेख तिनताका खुबै पढिन्थ्यो । नेपाली पत्रपत्रिका कमै भेटिन्थ्यो भन्दा हुन्छ । त्यही प्रभाव पर्‍यो उनमा । हिन्दी पत्रपत्रिका खोजीखोजी पढ्थे उनी ।

पछि बुझ्दा अश्विनीकुमार त ‘पञ्जाब केशरी’का प्रधान सम्पादक पो रहेछन् । मन कल्पन थाल्यो उनको– लेख्ने हो भने त पत्रिकाको अघिल्लो पृष्ठमा अश्विनीकुमार भनेर पो नाम आउने रहेछ !

यसैले लेखनमा हुटहुटी जगाएको हो उनलाई ।

भर्खरै ‘कान्तिपुर’को सहप्रकाशन ‘साप्ताहिक’ सुरू भएको थियो । गीत, कथा, कविता असाध्यै कोर्थे । हुलाकमार्फत रचना पठाउन थाले । ०५१ सालतिरको कुरा हो यो ।

पठाएका रचना कति छापिन्थे, छापिँदैनथे– ख्यालै हुँदैनथ्यो उनलाई । ‘साप्ताहिक’प्रति तीक्ष्ण लगाव देखेर कसैकसैले त भन्थे पनि, “यो केटो साप्ताहिक खुबै पढ्छ, जागिर लगाइदिनुपर्छ कि क्या हो ?”

अनुवादक/पत्रकार अच्युत कोइराला उनका सहोदर भाइ हुन् । अच्युतको कामना प्रकाशनमा जागिर मिलेको थियो । भाइलाई काठमाडौँ लिएर आउँदा उनीमात्रै आएका थिएनन्, साथमा गीत र लघुकथा पनि लिएर आएका थिए । र, पुर्‍याउन ‘साप्ताहिक’को अफिस गए ।

सम्पादक विराटनगरका सुवास ढकाल थिए । उनले रचना देख्नेबित्तिकै भने, “भाइको राम्रो छ । हामीले छापिरहेका छौँ । यो पनि छापिन्छ ।”

त्यतिमात्रै होइन उनले ‘नियमित लेख्ने हो भने लेख’ भन्दै ढाडससमेत दिए– त्यही भेटमा ।

नियमित लेख्न त विराटनगरबाट सम्भव थिएन । काठमाडौंमै बस्नुपथ्र्यो । उनले शर्त तेस्र्याए, “काठमाडौंमा बसेर बाँच्न सकिन्छ भने नियमित लेख्छु ।”

‘स्ट्रिन्जर’बाट ‘साप्ताहिक’मा जागिर सुरू गरे उनले । ‘साप्ताहिक’ छिरेको केही समयपछि ‘साताकी गृहिणी’ सुरू भयो । उनैले लेख्थे त्यो स्तम्भ । “सुरूसुरूमा अरू एक–दुईवटा पत्रिकामा पनि लेख्थेँ, पछि सम्पादकले थाहा पाएपछि ‘साप्ताहिक’मै लेख भन्नुभयो र केही समयपछि जागिर स्थायी भइहाल्यो,” पत्रकारिताको सुरूआति दिन सम्झिए उनले ।

अस्ति दशैैंबाट ‘साप्ताहिक’सँगको २० वर्षे यात्रामा पूर्णविराम लगाए उनले । र, पूर्णकालीन लेखनमा हाम फाले ।

० ० ०

उनको लेखनमा प्रेमको ठूलो प्रभाव छ । 

“जीवनमा कहिल्यै प्रेम गर्नुभयो ?” प्रश्नलाई सहज लिए उनले । र, किस्सा सुनाउन थाले ।

बाबु सानैमा स्वर्गबास भएकाले उनको परिवार चरम गरिबीमा रुमलियो । गाउँघरमा गरिब हुनु त अभिशापै भइहाल्यो । चुल्हो बाल्ने, पेट पाल्ने यावत समस्याले हरबखत पिरोलिरहन्थ्यो । तथापि उनी पढाइमा अब्बल थिए । आफूभन्दा मुनिका विद्यार्थीलाई ट्युसन पढाउँथे पनि ।

धनी परिवारकी छोरी पनि उनकी विद्यार्थी थिइन् । पढाउँदा पढाउँदै कतिबेला माया बस्यो, पत्तै भएन । तर, त्यो प्रेम व्यक्त थिएन– मनमै टुसायो, मनमै बसायो ।

किशोरकालको प्रेम न पर्‍यो, मनमा गुम्फित भावहरू कविता, गीत र प्रेमपत्रको रूपमा उत्सर्जन हुन्थे र नबुझाई बिसर्जन हुन्थे । 
“लेखनमा प्रेमले नै घिच्याएको हो मलाई,” अट्टहास छायो कोठामा ।

० ० ०

‘दुःख नै जिन्दगी हो, जिन्दगी नै दुःख हो,” अतिशय गरिबी भोगेकाले होला– दुःख जीवनको परिभाषा बनेको थियो । भनौँ न, दुःखभित्र नै जीजिविषा र जिगीषा खोज्नुपर्ने नियति थियो उनको ।

तर, काठमाडौँ आएपछि परिभाषा बदलियो । अभाव र पीडाको मात्रै परिचय पाएका अश्विनीले सुखी मानिसहरूसँग पनि साक्षात्कार गर्ने र चिनापर्ची गर्ने मौका पाए । ‘साताकी गृहिणी’त ‘सुख’ चिहाउने सोपान पो बन्यो !

साहित्यदेखि घरको सँघारसम्म दुःख, दरिद्रीबाहेक केही अनभूत गरेका थिएनन् । दुःखको एक पाटो पढेका उनले सुखको अर्को पाटो बुझ्ने मौका पाए । लेखनको पृष्ठपोषण यिनले पनि गरेका हुन् ।

 

युवती ठानेर बिहेको प्रस्ताव

उनको लेखनमा स्त्रीणः गुण छ । युवती ठानेर कतिपयले उनलाई पत्रै पठाउँथे, “धेरै राम्रो लेख्नुहुन्छ बहिनी !”

“दिदी ! म तपाईंको लेखनशैलीको फ्यान हुँ !” आदि ।

अझै कतिले भन्दा हुन्– अश्विनी त महिला नै हो ।

“फेसबुक आएपछि त त्यो भ्रमको पर्दा पनि च्यातियो होला,” भित्तातिर फर्किए उनी । 

एकपटक अनौठो घटना भयो । मिति ठ्याक्कै याद छैन । यत्ति सम्झना छ– मोबाइल भर्खर आएको थियो । ‘कान्तिपुर पब्लिकेसन्स’को समाचार कक्षमा फोन बज्यो । रिसिभर उचाल्नेबित्तिकै फोन गर्नेले सोध्यो, “अश्विनी बहिनी हुनुहुन्छ ?”

फोन उठाउने मुकुन्द बोगटीको ओठबाट हाँसोको पर्रा छुटिहाल्यो । तैपनि सम्हालिएर भने, “अँ छिन्, छिन् !”

अश्विनीले पनि नम्र बोलेर फोन गर्नुको तात्पर्य बुझे ।

उताबाट जवाफ आयो, “पर्सी बर्थ डे सेलिब्रेसन राखेको छु । हजुरलाई निम्त्याउन खोजेको ! खासै ठूलो सेलिब्रेसन त होइन । उमेर पनि घर्किइसक्यो । यसो पारिवारिक जमघटजस्तो ।”

चिन्नु न जान्नु हेर फसाद ! 

लैजाने र बेलुका छाड्न आउनेसमेत वाचा कबोल गरेपछि उनले नाइँ भन्नै सकेनन् । र, बर्थ डे सेलिब्रेसनमा सरिक हुने निधो गरे ।

भनेकै समयमा ‘कान्तिपुर पब्लिकेसन्स’को प्राङ्गणमै गाडी आयो । जाने कि नजाने भन्ने द्विविधा थियो । तर, त्यत्रो आग्रह अटेर कसरी गर्ने ? फोटोग्राफर नवराज वाग्ले लिएर उनी गाडीमा चढे ।

“कहाँ आइपुग्नुभयो ? अश्विनी राम्रोसँग त आउँदै हुनुहुन्छ ?” सोल्टीमोडसम्म पुगुन्जेल दशपटक फोन आयो होला चालकलाई ।

चालक पनि बेलाबखत भन्थे, “आउँदै हुनुहुन्छ, आउँदै हुनुहुन्छ !”

होटलको गेटमा रहेकी युवतीले राम्रो आतिथ्य–सत्कार गरिन् । र, माथि लगिन् उनलाई ।

गोरो वर्ण । चक्किलो चेहरा । खाइलाग्दो । अन्दाजी २८–२९ वर्षको युवक उनको प्रतीक्षामा रहेछन् । 

“खै त अश्विनी ?” लिफ्टतिर पो हेर्छन् युवक ।

“उहाँ नै हो अश्विनी !” चालकले यसो भनेपछि ती युवकको अनुहार कागती निचोरिएझैँ भयो । र, लल्याकलुलुक भए ।

उनले ठानेका रहेछन्– अश्विनी त युवती हुन् ! युवती भन्ठानेको मानिस युवक परेपछि नओइलाऊन् कसरी ?

श्रेष्ठ थरका ती युवक काठमाडौंका रैथाने रहेछन् । लामो समय जापान बसेर आएका पनि । नेपाल आएका बेला बर्थडेको बहानामा युवतीलाई भेट्ने र बिहेको प्रस्ताव राख्ने योजना रहेछ उनको । तर, अश्विनी युवक हो भन्ने थाहा पाएपछि छाँगाबाट खसे उनी !

त्यस दिन सामान्य खानपिन गरे । होटलबाट बाहिरिने बेलामा भने, “हेर्नुस् अश्विीनीजी, विदेशमा बस्ने अधिकांश कोही हिरोइन, कोही मोडलसँग बिहे गर्छन् । तर, मेरो रहर पत्रकारसँग बिहे गर्ने थियो र तपाईंलाई प्रस्ताव गर्ने निधो गरेको थिएँ । पत्यार नलागे भोलि घरमा आउनुहोला ।”

भोलिपल्टै घरमा पनि गए अश्विनी । उनले लेखेका अधिकांश लेख काटेर एल्बम नै बनाएका रहेछन् ती युवकले । एक–एक गरी देखाइन् आमाले । र, भनिन्, “यी हेर त, तिमीसँग बिहे गर्ने भनेर तिम्रा सबै लेख काटेर राखेको थियो । अन्तिममा केटा पो पर्नुभएछ !” अट्टहास छायो ।

पछि तिनै युवकले जापानबाट एउटा घडी उपहार ल्याएका थिए । पछि यही घटनालाई बुने र ‘जुकरबर्ग क्याफे’मा ‘युवकको प्रेममा’ कथानुभूति रचना गरे ।

० ० ०

सन्तोष पन्तका छोरा लिङ्ग परिवर्तन गरी केट्लिन पन्त बनिन् । मिडियामा पहिलोपटक अन्तर्वाता लिने उनै हुन् । लिङ्ग प्रत्यारोपण गर्नुपूर्व र लिङ्ग प्रत्यारोपणपश्चात् पनि अन्तर्वार्ता लिएर घटनाको उत्सर्जन र विसर्जन दुवै गरे अश्विनीले ।

पूर्वयुवराज पारस शाहसँग पनि उनले अन्तर्वार्ता गरे । भलै त्यो एकोहोरो संवाद थियो । तिनताका पारससँग मिडियाले संवाद गर्नु दुर्लभप्रायः नै थियो । तथापि उनले गरे ।

राजतन्त्र समाप्त भइसकेको अवस्था थियो । राजतन्त्रनिकट सेनाका पूर्वअधिकारीका छोराहरूमार्फत पारससँग भेट भएको थियो उनको ।

“बन्दुक किन प्यारो ?” उनले पारसलाई प्रश्न गरेका थिए ।

तर, पारस खुलेर नबोल्ने । एकतर्फी संवाद भयो । सहयोगीमार्फत उनले भने, “हामीलाई जन्मँदै बन्दुकसँग उठबस गराइन्छ । राजपरिवारका छोराछोरीले सेनाकै तलब खान्छन् । मानपदवी नै दिइन्छ । बन्दुक हाम्रा लागि नौलो कुरा होइन ।”

कहिलेकाहीँ गलत गरेको भए पनि बन्दुकले सधैँ खराबी मात्रै नगर्ने भन्दै प्रतिवाद गरेका थिए त्यतिबेला पारसले । उनी र रुवेल चौधरीबीच चितवनको टाइगर टप्स होटलमा भएको झगडा र गोली चलेको विषयलाई सन्दर्भ बनाएका थिए उनले ।

अन्तर्वार्ता नै गरेको हो तर त्यसलाई समाचार बनाएर प्रस्तुत गरियो । केही दिनपछि सहयोगीमार्फत पारसले भने, “समाचार त लेख्नुभएछ । तर त्यहाँ किन ‘तिमी’ सम्बोधन गरेको ?”

० ० ०

उनले चर्चित बलिउड अभिनेतृ मनीषा कोइरालासँग पनि अन्तर्वार्ता गरे– उनको करिअर उत्कर्षमा पुगेका बेला । ‘मन’, ‘अग्निसाक्षी’, ‘बम्बे’, ‘दिल से’, ‘१९७४ अ लब स्टोरी’ आदि उनी अभिनीत ‘हिट’ चलचित्र थिए । सन् १९९८ को कुरा हो, ‘दिल से’ भर्खर रिलिज भएको थियो ।

विराटनगर आएका बेला कोइराला नाता समात्दै अश्विनी मनीषाकहाँ पुगे र कुराकानी गरे । तिनताका मनीषासँग कुरा गर्नु निकै दुरुह मानिन्थ्यो । तर, उनले दुई–तीन पटक कुराकानी गरे ।

उनले लेखेका ठमेलका यौनकर्मीका विषय साप्ताहिकका ‘हटकेक’ बन्थे । “त्यहाँका विकृति, विसंगतिबारे लगातार लेख्दा ठमेललाई अर्कै हिसाबले चिनाउने कामसमेत मबाट भयो,” मच्चिएर हाँसे उनी ।

० ० ०

‘साताकी गृहिणी’ स्तम्भका लागि सम्भ्रान्त परिवाकार भान्छादेखि गिट्टी कुटेर चुल्हो तताइरहेका परिवारको रछ्यानसम्म पुगे । हतियार बन्द आन्दोलनको मोहोरीमा होमिएका माओवादी र सशस्त्र द्वन्द्वको भूमरीमा फसेका सुरक्षाकर्मीका परिवार उनका अन्तर्वार्ताका पात्र बने । साग बेचेर छाक टार्ने र शरीर बेचेर मोजमस्ती गर्ने पात्रसँगको संवाद ‘साप्ताहिकका विकाउ’ स्तम्भ बने, एकताका ।

नेपाली साहित्यमा एमए गरेपछि उनलाई अनुभूत भयो– निबन्ध विधाअन्तर्गत नियात्रामात्र होइन, निवार्ता पनि पर्दो रहेछ ।

त्यतिबेलासम्म ‘साप्ताहिक’मा उनका सयभन्दा बढी अन्तर्वार्ता छापिइसकेका थिए । कतिपय साहित्यरसमा समेत थिए । त्यसैको ‘कलेक्सन’लाई पुस्तकाकार दिने इच्छा जाग्यो । र, जन्मियो– ‘उनी’ ।

पत्रकारिता कर्म । हतारको साहित्य पनि हो यो । देखियो, लेखियो । कति छोटैमा भन्नुपर्ने, चाहेर लम्ब्याउन पनि नसकिने । कतिपय विषय छुट्दै जाने । छुटेका र थप्नुपर्ने विषय समेटेर उनले दोस्रो कृति र पहिलो कथा संग्रह जन्माए– ‘जुकरबर्ग क्याफे’ !

अधिक रुचाइयो त्यो । ०७२ वैशाखमा प्रकाशन भएको र २३ वटा कथा समेटिएको ‘जुकरबर्ग क्याफे’को तेस्रो संस्कण पनि आइसकेको छ ।


र, ‘प्रेमालय’

पछिल्लो समय उनी प्रेमका अन्वेषक बनेका छन् । र, साहित्यकर्ममार्फत ‘विद्यावारिधि’ गरिरहेका छन् भन्दा अतिशयोक्ति हुँदैन ।

एकाएक उनलाई खड्कियो– दुनियाँमा सबै विषय पठाइ हुन्छन्, संसारभर गरी १३२८ विषय अध्ययन/अध्यापन हुन्छन् तर त्यसमा प्रेम किन पर्दैन, पढाइ हुँदैन ?

विषयले चिमोट्न थालेपछि उनले उपन्यास नलेखी धरै पाएनन् ।

खोज्दै जाँदा उनले पत्ता लगाए, ‘बर्लिन इन्स्टिच्युट अफ लव’ भन्ने संस्थाले प्रेमदर्शनबारे पढाउँछ, सन् १९९५ देखि । तर, त्यसले कलेजको मान्यता पाएको छैन । शिक्षालयको आधिकारिकता पाउन पापड बेलिरहेको छ ।

त्यस्तै ‘एकेडेमी फर द लव अफ् लर्निङ’ भन्ने अर्को संस्था छ । उसले चाहिँ बाइबलमा भएको प्रेमका आयाम पहिल्याएर पढाउँदो रहेछ र विवादित पनि भयो । त्यसबाहेक अरू कुनै संस्था उनले भेटेनन्, जहाँ प्रेमका विषयमा पढाइ होस् ।

“प्रेमको स्थूल वर्णन र त्यसैको परिपूर्ति हो ‘प्रेमालय’ !” अनुहारमा पुनः हाँसो छरपस्टियो ।

कतिपयको तर्क छ– प्रेम त मनोविज्ञान, अर्थशास्त्र, समाजशास्त्रमा आइहाल्छ नि, अतिरिक्त विषय किन चाहियो  ?

तर, अश्विनी भन्छन्, “ती विषयभित्रका भावले प्रेमको व्यापकतालाई न्याय गर्दैन । छुट्टै विषय नै चाहिन्छ । र, ‘प्रेमालय’को केन्द्रीय विषय त्यही हो ।”

बुकहिलले प्रकाशन गरेको ‘प्रेमलाय’ शनिबार काठमाडौंमा विमोचन हुँदैछ ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, असोज २८, २०७४  ०७:५६
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC