site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
‘लुट–२’ औसत कथा
Sarbottam CementSarbottam Cement

‘लुट’ मा हाकु (सौगात मल्ल) ले गोफ्ले (दयाहाङ राई), पाण्डे (सुशीलराज पाण्डे), खत्री (प्रतीकराज न्यौपाने) र नरे (कर्मा शाक्य) लाई पैसाको सपना देखाएर सहकार्यका लागि एक ठाउँमा भेला गराएको थियो ।

तर, अन्तिममा हाकुले उनीहरूलाई धोका दिएको थियो । जेल परेका उनीहरू भूकम्पका बेला जेल तोडेर भाग्छन् ।

रिसले बाघजस्ता भएका उनीहरू हाकुलाई खोज्छन् । पटकपटक भेट्छन् पनि । बदला लिन खोज्छन् ।
तर, गल्लिबाट उठेर महलमा पुगेको ‘मास्तर प्लान’वाला हाकु पनि कमको हुँदैन ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

उसको ‘मास्तर प्लान’ यथावतै हुन्छ । गोफ्ले, पाण्डे, खत्री र नरेको जीवन भने घन्टाघरको घडीको सुई जस्तै यताउति हल्लिरहन्छ । मूलबाटो पक्रिन सक्तैन । यही हो ‘लुट–२’ को ‘मास्टर’ कथा । 
विद्यमान अस्थिर राजनीतिक अवस्था, मौलाउँदो कालोबजारी र त्यसको परिणाम नै ‘लुट–२’ को लगलाइन हो ।

नाकाबन्दीको मौका छोपेर गरिएको कालो धन्दा चलचित्रले छर्लङ्ग पारिदिएको छ । चलचित्रका मुख्य पात्रहरू नाकाबन्दीको मौका छोपेर मौन प्रशासनको फाइदा लुट्दै कालो धन्दामा सक्रिय हुन्छन् । राज्य बेखबर हुन्छ । 
निश्चल बस्नेत निर्देशित चलचित्र ‘लुट–२’ यसकै सेरोफेरोमा घुम्छ । 
चलचित्रमा दर्शकले दुई अब्बल पक्ष देख्न सक्छन्, एउटा क्यामेरा र अर्को अभिनय । क्यामेरा निकै मजाले चल्दा कैंची चल्न भने बिर्सिएको छ । पर्दापछाडि पुरुषोत्तम प्रधान चलचित्रमा सबैले नोटिस गर्नैपर्ने नाम हो ।

Global Ime bank

पर्दामा सौगात मल्ल र पित्तले डन (विपिन कार्की) सबैले तारिफ गर्ने पात्र हुन् । ‘लुट’ मा माने (प्रविन खतिवडा)का पछाडि दौडिने उनले सिक्वेलमा मानेलाई पछि पारेका छन् । 

चार वर्षपछि निर्माण गरिएको सिक्वेलमा समसामयिक कथा छ । बैंक लुट्ने ‘प्लान’ सँग तत्कालीन कथालाई ‘कनेक्सन’ गर्दै देशको यथार्थ चित्रण गर्दै पात्रलाई त्यतैतर्फ कलात्मक रूपमा ढल्काइएको छ । 

कथा समसामयिक छ । प्रस्तुति अब्बल छ । तर चाहेको भए राख्न सकिने ‘साइड प्लट’ छैन । पटकथामा कथाकारसमेत रहेका निर्देशक चुकेका छन् । खेद्ने र खेदाउने दृश्य लामा छन् । दर्शकलाई डाङडुङ आवश्यकता भन्दा धेरै लाग्न सक्छ । 

फर्मुलामा फिल्म बनाउन खोजिएको छ । निर्देशक यसमा सफल पनि देखिएका छन् । ‘लुट’ का पात्रसँग ‘लुट–२’ का पात्रलाई जोड्न खोजिएको छ । बदला लिन कुदिरहेका पात्रप्रति दर्शकको भावनात्मक सम्बन्ध जोड्न सफल भएका निर्देशकले कथा ट्विस्ट गर्छन् ।

तर पनि दर्शक भड्किँदैनन् । बदलाको मनोदशाबाट गुज्रिएका पात्र र उनीहरूको चंगुलबाट सके निस्किने नसके उनीहरूलाई नै प्रयोग गर्ने हाकुबीच अपेक्षित सघन द्वन्द्व भने महसुस हुँदैन । यसमा फेरि चलाखी गर्दै निश्चलले अर्को सिक्वेलका लागि पर्याप्त ठाउँ छाडेका छन् । 

बलियो क्लाइमेक्स नहुनु तथा हाकु र गोफ्लेलाई बढी प्राथमिकतामा राखिनु ‘लुट–२’ कमजोर पक्ष हो । नेपाली समाजको बोलीचालीको भाषा प्रयोग गरिएको छ । छायांकन, पाश्र्वध्वनी र डाइलग सबल पक्ष हुन् । सिक्वेलमा अरुभन्दा अब्बल देखिएका निश्चलले आम दर्शकलाई दुई घण्टा बाँधेर राख्छन् । नेपाली चलचित्रका आम दर्शकले चलचित्रमा मनोरञ्जन लिन सक्छन् ।

उनको पहिलो फिल्म ‘लुट’ हेरेर अनपेक्षित आकांक्षा राख्नेहरूले भने खोजेजस्तो नभेट्टाउन सक्छन् । तर, निश्चलले राम्रो कथा भेटे अब्बल निर्देशन गर्ने क्षमता ‘लुट’ सिक्वेलबाट पनि प्रष्ट्याएका छन् । 
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: आइतबार, फागुन १५, २०७३  १०:१३
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC